پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

مشهد و شبهای قدر

1392/5/14 3:06
832 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق کوچولوی مامان ؛

 

روز جمعه 4 مرداد منو بابا و شما رفتیم مشهد زیارت امام رضا.

مامان و بابا 7 ساله که شبهای احیا رو تو حرم امام رضا می گذرونند و واقعا نمی دونم این

چه محبتیه که آقامون به ما داره و هر سال با همه ی مشکلات و گرفتاری ها تو لحظات آخر

ما رو از یاد نمیبره.

امسال هم مثل همه ی این 7 سال باز هم دعوت شدیم و این سومین سفر شما به مشهد مقدس بود.

6 روز اونجا بودیم و علاوه بر زیارتهای ویژه ای که داشتیم (چون هتل امسالمون به حرم نزدیک بود

و همه اش تو حرم بودیم) و شیرنکارهای شما خیلی پرخاطره و بیادماندنی شد

و صد البته دوستان بامعرفت و بامرام مشهدیمون که از دوستان نی نی سایتیمون بودند کلی ما رو

شرمنده ی محبتهاشون کردند و برامون سنگ تموم گذاشتن و این سفر با وجود دیدار این دوستان

واقعا زیباتر شد.

امسال هر سه شب قدر توی حرم واقعا یه خانوم تمام عیار بودی و چقدر زیبا دستهای کوچولوت

رو بالا بردی و همراه با ما همه رو دعا کردی.

همه ی اونایی که التماس دعا گفته بودند ...

امام رضا اونقدر مهربونه که هنوز از مشهد برنگشته بودیم که خبر بهبودی حال آنیتا کوچولو واقعا

دلمون رو شاد کرد و من بار دیگه به مهمون نوازی امام رضا افتخار کردم.

امیدوارم حال آنیتا همینجوری روند خوبش رو ادامه بده...

امیدوارم هرچه زودتر خبر حاجت روا شدن همه ی ملتمسین دعاهامون رو زودتر بشنویم.آمین.

 

حالا بریم سراغ عکسهای شما شیطون خانومم....

البته عکسهای قرار نی نی سایتی رو با افتخار تمام تو پست بعدی میذارم.

 

باران بهاری من

 

 دخترک من

 

 

بقیه ی عکسها در ادامه مطلب

 

 

 

اینجا قبل از سوار شدنمون توی فرودگاه بود که عجیب خوابت می اومد

 

ولی بعدش از اینکه دیگه دو سالت تموم شده و برای خودت صندلی داشتی خوشحال بودی

و خواب از سرت پرید :)))

 

 

قبل از رفتنمون به شاندیز توی لابی هتل :

 

 

و اینم از پدیده ی شاندیز که عاشق فضاش شده بودی :

 

 

 

 

 

 

باران خوابالو :

 

 

قربون این ژست گرفتنت بشم من :

اینجا کلی با بابا بهت خندیدیم...هیچ جور حاضر نشدی عینکت رو از رو چشمت برداری

 

 

این چند روز خیلی بی اشتها شده بودی ... نمیدونم چرا...

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

سمانه مامان ستایش
14 مرداد 92 3:46
زیارتتون قبول سوسن جونچه شبهای خوبی رو کنار امام رضا گذروندید.خوش به سعادتتون
قربون باران عزیزم برم که خانوم بوده و مامان و بابا رو اذیت نکرده
اون عکسی که سوار اسبه خیلی قشنگه.مشخصه داره از بازی تو اون فضا لذت میبره
امیدوارم باز هم از این مسافرت های خوب نصیبتون بشه عزیزم

متشکرم سمانه جون...انشالله هرچه زودتر قسمت خودتون بشه..ببوس ستایش عزیزم رو.
مامان بهادر
15 مرداد 92 18:24
زیارت قبول باشه عزیزم
من فدای پرنسس باران عزیزم بشم مثل همیشه تکی خانومی دلم میخواد پیشت بودم بوس بارونت میکردم با او ژستات

ممنونم سپیده مهربون...خیلی لطف داری عزیزم...ببخشید خیلی زحمتت دادم اون روز...ببوس بهادر خوشگلم رو
هدی مامان مبین
15 مرداد 92 19:12
به به...چه سعادتی دارید...
ان شاالله هرساله...قربون اقای مهربونی برم....
لطفش همیشه بی کرانه....زیارتتون قبول!
باران..باران...چقدر تو متین و باوقاری دختر....
ماه منی..پرنسس...
بختت بلند...روزگارت خوش...تنت سلامت

ای من به فدای تو و موطلایی مهربونت...ممنونم دوست گلم...دلم براتون تنگ شده...یه برنامه بریز بیاین خونه امون...منتظرما
مامان مریم
16 مرداد 92 15:31
زیارتت قبول پرنسس خوشگل من...سوسن عزیز چه سعادتی...ان شاله که همیشه امام رضا شما رو بطلبه..وما رو هم از دعا فراموش نکنین

فدات دوست مهربونم...انشالله در کنار شما عزیزان
هاله
17 مرداد 92 10:50
زیارتتون قبول


ممنونم دوست جونم
صدف
20 مرداد 92 14:01
زیارت قبـــــــــــــــــــول . وای چه سعادتی دارین سوسن . واقعا خوش بحالتون
وای خدا جونم این پرنسس زیبا با این لباسها و ژستای خوشمل خوشملش دل منو آب کرد.
الهی قربون اون دستهای کوچولو و دل پاکت برم پرنسس زیبا که دعا میکردی .
سوسن مهربونم اون دستهای کوچولوی پرنسس رو جای من ببــــــــــــــــــــــــوس

ممنونم خواهر مهربونم...انشالله زود زود شما هم مهمون آقا بشین...خیلی دوستت دارم صدف
مامان آراز
20 مرداد 92 16:09
وای که چه جیگری شده این باران

ژستاتو بخورم من-دخترمون چقد نازنازیه ماشالاااااااااااااااا

ایشالا هر سال مهمون امام رضا میشید

مارو هم یاد کنید

از اینکه صندلی مخصوص داشتی منم خوشحال شدم-یعنی خانم شدی دیگه

قربونت برم زاهده جون...انشالله زودتر قسمت خودتون بشه..ببوس آراز پهلوونم رو.

شادي
25 مرداد 92 14:46
زيارتتون قبول. باران ميدونستيى خاله خيلي دوستت داره ؟ خوشتيپ كوچولو
شادی
4 شهریور 92 14:24
زیارتت قبول باران نازم . خوش تیپ خاله چه کفشای شیکی
آتنا مامان روشا یدونه
10 شهریور 92 17:07
چه عاقلانه و خانومانه رفتار میکنه پرنسس خانوم موقع عکاسی . آفرین