پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

زیارت

1393/10/2 23:59
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترک عزیزتر از جانم ؛

 

 

امروز روز شهادت امام رضا بود و من و بابا تصمیم گرفته بودیم این روز رو روزه بگیریم...

 

یهو نزدیکهای ظهر به سرمون زد بریم زیارت حضرت معصومه ...

 

بعد از اذان ظهر راه افتادیم و رفتیم قم ...

 

خیلی فضای حرم خاص و ملکوتی بود تو اون روز و حسابی زیارت کردیم ...

 

بعد از زیارت رفتیم افطار کردیم و بعدشم شام خوردیم و به سمت جمکران برای مراسم دعای توسل رفتیم ...

 

 

زیارتت قبول ، مامانی ...

 

 

 

 

 

موقع افطار :

 

قربون صورت عین ماهت بشم من...

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان محمدحسین
12 دی 93 18:25
چه کار زیبایی... قبول باشه
مامان پرنسس باران
پاسخ
ممنونم مهربون
❈ کوثر❈
13 دی 93 15:05
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
شاپرک
13 دی 93 16:38
سلام.نیکان تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده کدش ۹۶ لطفا هر کی میتونه این شماره رو اس کنه به ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم با هر خط فقط یه رای ثبت میشه لطفا هر کس می تونه با چند تا خط مختلف رای بده کد نود و شیش ۹۶ فقط بفرستید کافیه،مرسی
آیسان
27 بهمن 93 15:51
سلام عصرتون بخیر .اپ کردم دوست داشتید به وب ما تضریف بیاورید منتظریم