پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

روزهای به یاد ماندنی

1392/2/8 19:11
429 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیزتر از جانم ؛

توی این روزهای زیبای بهاری حس می کنم خیلی بهم نزدیکتر و نزدیکتر از قبل شدیم.

دلیلش اینه که اولین باره اینقدر باهم تنها هستیم.

عاشق روزمرگیهای این روزهامونم.

روزمرگیهای بین من و تو...مطمئنم که در آینده خیلی دلتنگ این روزهامون خواهم شد.

خرید نون تازه برای صبحانه امون که دست تو دست هم با قدمهای کوچکت همراه میشم...

باهم میریم و هر روز سهمیه ی خامه عسلی شما رو میگیریم و برمیگردیم خونه...

بعدش دم کردن چای و چیدن سفره ی صبحانه با کمک یه خانوم کوچولوی تمام عیاره......

چه لذتی داره خوردن این صبحانه برای هر دومون.

احساس رضایت رو توی چهره ی شما هم میشه دید...

بعد از اون کلی به مامان کمک میدی و باهم کارهای خونه رو انجام میدیم...بازی می کنیم...

بدو بدو می کنیم..پوت بازی می کنیم و شما با خوردن شیر به خواب نیمروزی میری..

بعد اون هم که وقت ناهاره و چه زیبا دل میبری از من وقتی سعی داری قاشق کوچولوت رو

تو دهانم جا بدی..میگم ممنون مامان...منم دارم میخورم...شما بخور...نوش جانت

و یه لبخند زیبا ازت تحویل میگیرم....

ممنونم عزیزم...بابت همه ی این حسهای خوبی که بهم میدی.اینکه حالم رو خوب می کنی..

عاشق اون لحظه ایم که قبل از اومدن بابات همه ی وسیله هاتو جمع می کنی

و فوری میذاری سرجاش..

چی بگم آخه؟

فدای مهربونیات بشم من.هیچی ندارم جز اینکه بگم عاشقتم؛ بی نظیرم.

 

 

 

ناهار در یک ظهر ابری....فدای ژست گرفتنت...

پرنسسم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 اردیبهشت 92 21:44
نوش جونت باران بهاری خوشگل

ممنونم خاله آنا
مریناز (مامان نیکا)
9 اردیبهشت 92 6:17
دلم واست تنگ شده باران ِ عزیزم ، هم واسه شما هم مامان مهربونت ، یه دنیا بوس به روی ماهتون .

سوسن جان هیچ وقت مهربونی هات رو فراموش نمیکنم ، سلامتی و شادی باران آرزوی هر روزمه

مریم عزیزم منم دلم خیلی زیاد برای خودت و نیکای نیک سرشتت تنگ شده...ولی چه میشه کرد جز تحمل دوریتون..به امید دیدار در آینده ای زود...
سارا مامانی شیدا
9 اردیبهشت 92 12:30
ایشااله همیشه در کنار هم شاد باشید
___$$$$$$$$______$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$$$$$$$$$
________$$$$$$$$$$$$$
___________$$$$$$$
_____________$$$
______________$
دوستم آپم بهم سر بزن

چشم .حتما.
مامان لاله
9 اردیبهشت 92 13:53
چقدر تو خانومی آخه عزیزم! آفرین به تو .

به به ...لاله جون....کم پیدایی...
دلم برای آبتین یه ذره اس.
منا (مامان کورش )
9 اردیبهشت 92 17:47
سوسن جون خیلی زیبا نوشته ای پر از احساس امیدوارم همیشه زندگی ارامی داشته باشید

ممنونم منا جون...امیدوارم تو هم همیشه در کنار همسر و کورش عزیزم شاد و سلامت باشی.
سپیده
10 اردیبهشت 92 2:20
سلام باران جونم به مامانی بگو گاهی از ماهم یادی بکنه.بوس برای هر دوتون

چشم خاله جونم...مامانم همیشه به یادتونه..
شما که با امیرحسین حسابی سرتون گرمه.
بوس برای هستی و امیرحسین
سارا مامانی شیدا
10 اردیبهشت 92 9:42
گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان روزت مبارک.




قربونت برم ...روز شما هم مبارک.
مونایی
10 اردیبهشت 92 21:15
ای جووونم ؛

چه روزهای خوببی رو می گذرونید .

حالتون تا همیشه ، خوووووب .

ممنونم مونا جونی...امیدوارم شما هم همیشه و همیشه خوب خوب باشید.بهراد موطلایی رو میبوسم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 اردیبهشت 92 14:48
بهشت زیر پای مادرم نیست مادرم بهشت است. این روز بهشتی رو تبریک میگم دوست خوبم

خیلی متشکرم آنا جون..ممنون که همیشه بیادمونی..
ببوس آرمیتا عسلی رو..
غزال
13 اردیبهشت 92 11:30
سلام معذرت میخام از این که مزاحمت شدم اتفاقی با وبت آشنا شدم راستش منم یه نی نی توی راه دارم که دختره
ولی نمیدونم سیسمونی باید چی بخرم و چی ها بعدا اضافه است و به کارم نمیاد آخه خیلی ها میگن چیزهایی که خریدیم اضافه بوده
گفتم تو که تجربشو داری و نی نی ت 9 ماهش شده میتونی بهم کمک کنی که چه چزهایی ضروریه ؟
در ضمن لباس زیر نوزاد از سایز 0 تا ... چند دست لازمه ممنون میشم زود جواب بدی

عزیزم دختر من 9 ماهه نیس..2 هفته دیگه 2 سالش تموم میشه..چشم ..هرکمکی از دستم بربیاد دریغ نمی کنم.
مامان آراز
13 اردیبهشت 92 23:48
هزار ماشالا خان خانمااااااااا

فدای ژستت هههه


شادی
14 اردیبهشت 92 16:28
آفرین به باران که انقدر به مامانش کمک میکنه
شکر برای این دختر مهربان .

ببوس روی ماهش رو سوسن .

فداااااااااات خواهر مهربونم...عزیزمی...
صدف
16 اردیبهشت 92 1:29
ای جـــــــــــــــــان ای جـــــــــــــان عجب صبحانه لذیذی ، به به دلم خواست . الهی فدای اون ژستهای بی نظیرت پرنسس کوچولو .

صدف جون جای شما خیلی خالیه ..دلمون براتون کلی تنگ شده..دوستتون داریم...هوار تا..
هاله
16 اردیبهشت 92 18:44
ماشالا به این دختر که اینقدر خانومه

ممنون هانی جون....بوس برای دریا ی مهربون
مامان مریم
17 اردیبهشت 92 10:26
سلام.پرنسس زیبایی دارین..عاشق اسم بارانم..خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم..

چشم...حتما سر میزنیم بهتون..ممنون ..
الهه مامان گلسا
18 اردیبهشت 92 1:39
باران به خداااااا دلم ضعف رفت برات
هزار ماشالا که اینقدر خانومی البته تعجبی هم نداره ،دختر مامان سوسنی دیگه
چقدر کیف کردن از اینکه اینقدر مرتب و منظمی عشق کوچولوم


ممنونم الهه نازنین...چوبکاری کردی...
ببوس ملوسمون رو.
هدی مامان مبین
18 اردیبهشت 92 7:31
پرنسس...اینقدر خانومی..که من عاشقتم..اینقدر ناز و دلبری که هر روز رو برای مادرت بیادموندنی ترین میکنی...زنده باشی گلم...شاد وسلامت

فدای مهربونیات خانومی..دوستتون داریم خیلی زیاد.

سمیرا مامی سایان
22 اردیبهشت 92 16:10
عزیز دلمممم عاشقتم عروسک کوچولو...واقعا کنار این وروجکا زندگی چقدر لذت بخشه

ممنونم سمیرا جون.واقعا همینجوریه.
رستمی
23 اردیبهشت 92 8:49
مادر و پدر عزیز سلام شما بهتر از هر کسی میدانید که هیچ لذت و شعفی بالاتر از تولد یک نوزاد در خانواده نیست اما آینده بخش مهمی از زندگی هر نوزاد است که توجه عمده پدر و مادر را به خود جلب میکند. هر جوان 20 یا 30 ساله ای آرزو دارد در سال های جوانی سرمایه قابل توجهی در اختیار داشته باشد .او میتواند با این سرمایه برای تحصیل در خارج یا داخل کشور برنامه ریزی کند ،خانه بخرد، ازدواج کند و... آیا برای سرمایه آینده کودک دلبندتان فکری کرده اید؟؟؟؟؟ دوست عزیز پرداخت های کوچک امروز شما سرمایه ای بزرگ در آینده فرزندتان خواهد بود. با ما در طرح بیمه تامین آتیه فرزند بیمه پارسیان همراه شوید تا آینده روشنی برای فرزندتان بسازید. برای اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید. 02144031388-9
هاله
29 اردیبهشت 92 20:04
سوسن جون تو چطور؟
http://littleangle.niniweblog.com/

میام تو وب دریا حتما جواب میدم هانی جون
شادی
30 اردیبهشت 92 3:36
سوسن عزیزم ، گوارای وجودت این روزهای ناب و تکرار نشدنی .

ببوس روی ماه باران بهاری رو که به اندازه ی ستاره های آسمان دوستش دارم

ممنونم شادی جان...محبتت به ما همیشه بی اندازه اس
مامان رادین
6 خرداد 92 0:10
سلام
ممنون که به ما سر زدید .
قربون این پرنسس کوچولو
خصوصی دارید.

خیلی ممنونم مامان رادین عزیز.
بی نهایت از کمک و لطفتون متشکرم.
ببوسین رادین عزیز رو.
مامان مریم
6 خرداد 92 19:03
سلام عزیزم...با اجازه و افتخار لینک کردم...

ممنونم...شما هم لینک شدین.
مهتاب عزیزم رو میبوسم.
سارا مامانی شیدا
8 خرداد 92 10:12
سلام دوستم ازتون خبری نیست راستشو بگو درگیر کارای تولدی مشغول هر کاری موفق باشی دوستم
باران جونم تولدت پیشاپیش مبارک

ممنونم سارا جان...واقعا همینجوره..خیلی کار دارم این روزا.
تا باشه از این کارها
برای شیدا جونی.
مامان آرشام
14 خرداد 92 0:33
خواهش میکنم عزیزم . لطف داری .کاری نکردم. امیدوارم مفید بوده باشه
منم لینکتون میکنم

ممنونم سمانه جان.لطف داری.
برای آرشام کوچولو.