پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

پوت :)

1392/2/2 14:47
486 بازدید
اشتراک گذاری

 

شیرین عسلم ؛

١ ماه از بهار ٩٢ به چشم بر هم زدنی گذشت.

این روزها توی این هوای بهاری قدم زدن با شما توی هوای دل انگیز خیلی لذت بخشه و دلچسبه.

لحظه ای دستت رو از دستم رها نمی کنی.

از وقتی اومدیم خونه ی خودمون از جلوی مغازه ی پلاستیک فروشی تقریبا هر روز برات

یه توپ کوچولو میخرم که عاشقشی و شما عادت کردی هروقت از اونجا رد میشیم

میگی : مامان ...پوت(توپ)...آقایی...

میگم : باشه مامان...برو یه دونه بردار.

توپ رو که میگیریم یه بوس برای پیرمرد مهربون میفرستی و تا پوت بعدی باهاش بای بای می کنی.

قربون دل مهربونت برم من مامانی.

چند روز آینده میریم تبریز پیش مامان جون اینا و بابت اینکه میخوای بری با مانیاد (پسر دایی)

بازی کنی خیلی خوشحالی و کلا تبریز رو دوست داری.

چون اونجا از هفت دولت آزادی:))

امیدوارم این ٢ ماه باقیمانده از بهار به خوبی و خوشی بگذره و حسابی از این فصل زیبا لذت ببریم.

 

دوستت دارم ، همه ی وجودم.

 

یعنی من عاشق این مدل نشستنتم:* :

 

فدای نشستنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان لاله
5 اردیبهشت 92 16:17
عزیز دلم,عیدت مبارک. چقدر بزرگ شدی . . سفر خوش بگذره بهت

ممنونم لاله جان.کجایی؟آبتین خوبه؟
هاله
7 اردیبهشت 92 0:46
چه دختر خانومی داری سوسن جون ماشالا

ممنونم هاله جون...قربون دریا گلی بشم من..
راستی با اجازه وب جدیدتون رو لینک کردم.
الیسا
7 اردیبهشت 92 0:49
ای من بفدای دنیات که با یه توپ کوچولو هم انقددددررر شاد می شی .

بااااران خیلی پرنسسی ... دلتنگتنونم سوسن .... خیلللللی زیااااد .... خیلی باور کن ...

بیشتر از قبل دوستتون دارم ... خیلی بیشتر مهربان دوست .

فدای تو بشم من دوست خوبم..منم دلتنگتونم..
باور کن دلم برای خواهر مهربونتم تنگ شده.
برای پسرک خوش قد و بالا.
سمیرا مامی سایان
7 اردیبهشت 92 14:50
ااااااااااای جون دلم من عاشق اون پوت گفتنتم عزیز دلم امیدوارم تبریز حسابی بهت خوش بگذره

ممنونم سمیرا جان.تبریز به تعویق افتاد.
بعدا میگم دلیلشو...خبرای خوب تو راهه..
ببوس پرنسس دوست داشتنی رو.
صدف
8 اردیبهشت 92 15:04
وای پرنسس من که عـــــــــــاشقتم ، قربون اون نگاهت برم عروسک

ممنونم مهربونم.باران هم عاشق خاله ی مهربونشه.
آراد رو ماچش کن
آناهیتا مامانیه آرمیتا
8 اردیبهشت 92 21:47



مامان آراز
13 اردیبهشت 92 23:50
حالا این دخترک چند تا پوت داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



میای تبریز؟خبرم کن؟

خیلی .از شمارش خارج شده زاهده جون..
ببوس عشق توپولی من رو..
شادی
14 اردیبهشت 92 16:29
می بینم که تو هم مثل بهار من عاشق و شیدای توپ هستی باران کوچولو

الهی من فدات بشم که انقدر خانمی ، انقدر دلبری

خاله شادی مامانم یه عکس از من و بهار گرفته که کلی بادکنک تو دستمونه..
الهه مامان گلسا
18 اردیبهشت 92 1:36
باران عشقم دلم برای خودتو مامان جونت یه ذره شده
قربون اون پوت گفتنااااااااات

ما هم دلمون خیلی تنگ شده خاله الهه..
هدی مامان مبین
18 اردیبهشت 92 7:33
قربونت برم بیا خاله هم برات پوت بخره....
نگا تروخدا نشستنشو...هههه فداش بشم

قربونت برم هدی جون مهربون. برای خودتو مبین نفس
شادی
30 اردیبهشت 92 3:34
فدات بشم که تو مثل بهارم عاشق توپی

خدا نکنه خاله شادی ...
sanaz
6 خرداد 92 19:37
سلام مبلاتون رو کجا خریدین؟

ما کرج هستیم خانومی...از همین جا گرفتیم.