پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

فینگیلی 19 ماهه

1391/10/17 14:47
367 بازدید
اشتراک گذاری

 

فینگیلی مامان و بابا ؛

19 ماهگیت مبارک باشه عروسکمون..

واقعا چقدر داره زود می گذره...

کاش می شد جریان این زندگی رو درست توی اون لحظات شیرینش نگه داریم تا

لذت بیشتری ازش ببریم.

ولی حیف که نمیشه....فقط میشه توی ذهنمون بعنوان یه خاطره خوب و خوش

به یادمون بسپاریم..

این روزها شما برامون همون خاطره ای...

شیرین ترینش...

زیباترینش...

و به یاد ماندنی ترینش...

این روزها واقعا با شما عاشقی می کنیم...زندگی می کنیم و واقعا لذت می بریم از

شیطنتهای شیرینت...

نازنینم؛ امیدوارم همیشه و همیشه سلامت باشی و خندون...

1 سال و هفت ماهگیت مبارک ؛ فینگیلی جون...

 

 

اینم یه عکس از باران جون من با شلوار پسمل عمه 3 ماهه اش ؛ مهربد ؛

 

باران جونم

مامانی نمی دونم چرا اینقدر عاشق لباسهای مهربد جونی ؟؟؟!!!!!!!!ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

رجبی
21 دی 91 14:50
سلام دوست من وبلاگ قشنگتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkoodak.persianblog.ir
هدی مامان مبین
22 دی 91 10:10
فینگیلی رو ببین...چه خانوم شده...وای سوسن دلم ضعف رفت برای موهاش...چقدر بهش میاد هزار ماشاالله...عاشق موهای لختتم فرشته.....19 ماهگیت مبارک....قربون شیطنتت
صدف
22 دی 91 13:19
نوزده ماهگیت مبارک پرنسس زیبــــــــــــــــا . قربونت برم انقدر موهات رو خوشمل درست کردی
سمیرا مامی سایان
24 دی 91 11:43
عزززززیز دلم 19 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی دوست داشتنی با اون موهای خرگوشیت ااااااااای جونم عزیزمی
شادي
24 دی 91 13:48
فدات بشم من خانم خانما . 19 ماهگيت مبارك باشه عزيز دل
مامان آنیا
30 دی 91 10:50
ای جان قربونش برم چه خوردنی شده با اون موهاش