پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

روزهای زمستانی ما

1391/10/17 14:22
348 بازدید
اشتراک گذاری

 

شیرین عسلم؛

چند وقتیه نمی تونم بیام و وبلاگت رو آپ کنم...

این روزهای زمستانی به سرعت برق و باد دارن میگذرن و ازشون فقط خاطره هاست که

می مونه...

یه مدت تبریز پیش مامان جون اینا بودیم و شما اونجا شیطنت هات رو تکمیل کردی و با

وجود سرمای

هوای تبریز شکر خدا بهمون خوش گذشت و شما شیرین خانومم سرما نخوردی...

اگه خدا بخواد توی این چند روز آینده اسباب کشی داریم و شکر خدا میریم خونه خودمون...

یه کم سرم شلوغه این روزا ؛ عزیزترینم...

و با وجود شیطنتهای بی حد و حصر شما واقعا وقتی برام نمی مونه...

انشالله یه کم کارامون روبراه بشه میام و برات مینویسم...

دوستت دارم ؛ بی همتای من...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

هدی مامان مبین
22 دی 91 10:12
همه ی روزای زمستونی تون با گرمای خنده های شاد پرنسس.....خیلیییییییییییییی دوستش دارم پر از انرژیه....خونه جدید مبارک....
صدف
22 دی 91 13:17
مبارکه ، مبارکه سوسن جونم . انشالا به سلامتی و دل خوش . کمک میخواین ؟ آراد آستیناش رو زده بالا و آمادست برای خدمت . خداییش اگر کاری از دستم بر می آد حتما بهم بگو . مثلا میتونم پرنسس رو روز اسباب کشی نگه دارم تا شما راحت به کاراتون برسین به خدا بی تعارف میگم