پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

ساعت

1391/9/25 18:03
677 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مامان : باران جونم ، ساعت چنده؟

باران : سه...سه...سه...

مامان : بغل

 

 

مگه میشه اینروزا شما رو نچلوند ، مامانی؟

 

ساعت باران

 

از دیوار صاف هم بالا میری مامان...هزار ماشالله...

 

شیطنت...

مادر بفدای لبخندت که همیشه رو لباته...

عاشقتیم........همین.....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان آراز
26 آذر 91 11:45
ای جوووووووووونم

چه دختری

چه ساعتی

چه شیطونی
بووووووووووووووووووووووس

ممنونم خاله مهربونم....
برای آراز توپولی..
شادي
26 آذر 91 16:00
عزيــــــــزم فداي سه گفتنت
مي بوسم اون دست كوچولوت رو
پاينده باشي باران بهاري .

راستي از بهار كه ساعت رو ميپرسم ميگه : 10

قربون بهار گلی بشم من...
باران هم سنشو میگه 10
صدف
26 آذر 91 23:17
وااااااااااااااای خدا جونم چه ساعت خوشمـــــــــــــــلی ، ای جون ای جون فدای اون خندت ، منم عاشقتم مهربونم

منم عاشق خاله صدف مهربونمم...
مریناز (مامان نیکا)
28 آذر 91 3:05
ساعتت مبارک

خیلیییییییییی خوشکله ، پرنسس باران عزیز دوستت دارم ، میبوسمت

ممنونم خاله مریناز خوبم..
برای نیکا جونم..
عمه الهام
28 آذر 91 10:03
عمه نكن اينجوري .. اخه من كه طاقت يه لحظه دوريتم ندارم الان چيكار كنم دلمو بردي ...خيلي دلم برات تنگ شده عاشقتم عسلكم آخه آدم اينقد شيرييييين

خب چیکار کنم؟به عمه جونم رفتم دیگه...
میبوسم دست خان عمه ام رو
سمیرا مامان سایان
30 آذر 91 10:57
عزیزززززززززم چه پرنسس خوشگلی...چه ساعت خوشگلی.....میبوسمت هزارتاااااا

ممنونم خاله جونم...
منم میبوسمتون
رجبی
30 آذر 91 11:28
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو ديدم جالب بود. من طراحي تقويم کودک انجام ميدم، اگر دنبال يه هديه خوب واسه کوچولو و خانوادتون براي عيد نوروز 1392 ميگرديد توصيه ميکنم يه سر به وبلاگ من بزنيد مطمئن باشيد پشيمون نميشيد. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir, http://taghvimkood.persianblog.ir
مامان اليانا
3 دی 91 9:35
سلام به پرنسس زيبا و مامان مهربونش
قربونت برم با اون ساعت جواب دادنت و ساعت بستند جيگر طلا

سلام به روی ماهت آزاده عزیزم
قربونت برم...الی نازم رو میبوسم..
فاطمه مامان امیرعلی
5 دی 91 12:47
واای چه ساعت نازیی...
عکس قسمت معرفی سایتش هم خیلی نازه.کدوم آتلیه هست؟
زبونشو نگااااااه آخه وروجککککک.

ممنونم فاطمه جان...لطف داری..
عکسا ی 1 سالگیش رو تو آتلیه اکسیر گرفتیم..
فردیس..بین فلکه 1 و 2...
اليسا
10 دی 91 12:38
واي كه مباركه اين ساعت خوشگلت ...

الهي كه تيك تاك زندگي ات سرود خوش ها باشه باران كوچك امروز.

ممنون واسه دعای قشنگت...
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 دی 91 2:25
وای وای ساعت چنده خاله جون ؟؟؟
چه ساعت خوشگلیییی
مامانی ازطرف منم بچلونش

چشم عزیزم...ممنون...
راستی آنا جان ممنون بابت عکسهایی که تو وب آرمیتا گلی گذاشتی...خیلی جالب بود...
و ممنون بخاطر عکس باران






هدی مامان مبین
12 دی 91 16:56
قربونت برم ساعت چنده؟؟سه؟؟؟ پس پاشو بیا خونمون دلم برای خنده هات تنگیده....

منم دلم تنگ شده براتون خاله جونم...
ایندفعه شما تشریف بیارین..
مامان آنیا
17 دی 91 9:41
عسل خاله دلم میخواد او لپاتو گاز بگیرم ولی دلم نمی یاد که با اون ساعتت


صدف
17 دی 91 23:50
خاله سوسن دلم تنگ شده برا این پرنسس ، چرا وبش رو آپ نمیکنی؟
جای من ببوس عروسک نازم رو

ببخشید عزیزم...یه کم سرم شلوغه این روزا..
بچلون آراد نازم رو...ممنون که به یادمونی مهربون...
مامان کورش
18 دی 91 3:15
باران جون چه ساعت زیبایی خیلی خوشمل چقدر به دستای زیبات میاد . عزیزم کورش تو مسابقه نی نی مد شرکت کرده حوشحال میشه بهش رای بدید با کد 0010 هستش فقط روز چهارشنبه و پنچ شنبه رای گیری ممنون عزیزم اینم ادرسش

ninimod.niniweblog.com





فدای کورش نازم بشم من...چشم خانومی...
سمیرا مامان سایان
19 دی 91 11:27
مامانش چرا وبلاگ پرنسس رو اینقدر دیر به دیر آپ میکنی دلمون واسش تنگ میشه دوست داریم عکسای جدید باران جون رو ببینیم

به روی چشم عزیزم...ممنون که یادمون هستین..
بوس برای سایان....
بهار
19 دی 91 17:20
وای باران عاشقتم

ببخش خاله رو که دیر به دیر به وبلاگت سر میزنه
چقدر ساعتت قشنگه عشقم
ماشالا هزرا ماشالا خانمی شدی برا خودت
منم به فدای لبخندت و موهای نازت

ممنونم خاله مهربونم...خوشحال شدم که به ما سر زدین...
مامان آوينا
20 دی 91 15:05
واي چه ساعت خوشگلي مثل خودت كه خيلي بامزه اي

ممنون عزیزم...لطف دارین...