پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

پرنسس 1 سال و نیمه من

1391/9/21 14:21
475 بازدید
اشتراک گذاری

 

در دانه مادر  ؛

با لطف بیکران خدای مهربون 18 ماه از زندگی شما گذشت...

و الان شما یه خانوم 1 سال و نیمه هستی..چقدر زیبا....

امیدوارم خداوند لحظه ای نظر از روی شما فرشته مهربونم برنداره ...

شنبه با مامان جون رفتیم و واکسنت رو زدیم و شما فقط یه کوچولو گریه کردی...

برای من میتونم بگم واکسن 18 ماهگی شما راحتترین واکسن بود...

تا غروب با استامینوفن پیش رفتیم...

بعد از اون با ش ی ا ف دیکلوفناک حسابی رو فرم بودی و کلی شیطنت کردی ...

شب هم خیلی راحت خوابیدی..

تند تند تبت رو کنترل میکردم...

ساعت 2:30 شب دوباره یه مقدار تب کردی و دوباره یه نصف ش ی ا ف برات گذاشتم

و پرونده واکسن 18 ماهگی به همین راحتی تمام شد....

صبح که بیدار شدی اثری از واکسن بجا نمونده بود...

به همین راحتی....خدایا شکرت...

این بار سنگین رو هم راحت از روی دوشم برداشتی....شکر....

18 ماهگیت مبارک باشه پرنسس نازم.....

باربای 18 ماهه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

صدف
21 آذر 91 14:45
هجده ماهگیت مبارک پرنسس کوشولو . خداروشکر که برای واکسنت اذیت نشدی عزیز دلم . ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی کوچولوی دوست داشتنی

ممنونم خاله صدف...
برای آراد..
سمیرا مامان سایان
22 آذر 91 10:29
خداروشکر که واکسن زیاد این پرنسس کوچولو رو اذیت نکرد نازییییی
اااااااای جونم نیگاش کن چقدر بانمک به نی نیش لالایی میده الهیییییییییییییی

قربونت برم دوست خوبم..
سایان نازم رو میبوسم...
شادي
22 آذر 91 13:01
18 ماهگيت مبارك باشه عزيز دلم .

چقدر خوبه كه اذيت نشدي .
خدا رو شكر واقعا .

انشاالله بهار جونمم اذیت نمیشه برای واکسن..
روی ماهشو میبوسم..

شادي
22 آذر 91 13:02
بااااااران !

نميگي خاله ضعف ميره آخه ؟
چقدر قشنگ مادري ميكني براي ني ني كوچولوت

عااااااشق اون نگاه مهربونت شدم عروسك من .

راستي !
خيلي دلم برات تنگ شده .

ممنونم خواهر خوبم...منم واقعا دلتنگ خودت و بهار هستم...
مامی گل
22 آذر 91 16:18
خوشحالم که پرنسس باران خیلی اذیت نشده قربون این نگاه خوشجلت فرشته خانوم یک سال و نیمه

قربونت برم من گلی عزیزم...باران خانومی رو میبوسم
هدی مامان مبین
23 آذر 91 12:32
این باران هجده ماهه است...ماشاالله
چقدر بالنده تر از همیشه شدی...
موهاشو ببین...
افرین به دختر قوی...واکسن رو رد کردی...میبوسمت..
دلتنگ خودت و مامانی هستم...خیلی

ما هم خیلی دلتنگتونیم...
خیلی برام عزیزید...
الیسا
25 آذر 91 7:31
واااای که دلم رفت با عکس ات باران ... خیلی نازه ... بی شک با داشتن مادری چون سوسن تو خوب یاد خواهی گرفت مهربانی را ، محبت را ، گذشت را ، بخشش را ، خوبی را .

18 ماهگی ات مبارک ... خدا رو شکر که پرونده واکسن شما هم بسته شد تا 7 سالگی ...

دوست خوبم دلتنگتونم خیلی .

ممنونم الی عزیزم...خیلی لطف داری بهمون..
منم دلتنگتونم...حتما میام سر میزنم...
مریم مامان ستایش
2 دی 91 10:48
18 ماهگیت مبارک نفس خاله..بالاخره خاله تنبلت بهت سر زد..دلم خیلی واست تنگ شده بود..ماشالله چقد بزرگ شدی..چقد نازتر شدی..آفرین دخمل ناز که واکسنتو با صبوری تحمل کردی..


قربونت برم مریم عزیزم....
ممنون که بهمون سر زدی...
برای ستایش جون..
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 دی 91 2:27
18ماهگیت مبالک خوشگل خانوم( البته ببخشیدباتاخیر) همیشه شادوسلامت باشی

لطف دارین خاله جونم...
برای آرمیتا جونم..
مانلی مادر باران
18 دی 91 14:21
سلام دختر نازی دارین همه ی باران ها ناز و باهوشن اسم دختر منم باران , باران گلتونو ببوسین با اون عروسک گنده تر از خودش رو خوابوندنش

ممنون خانومی...باران نازتون رو ببوسین...
ممنون که به ما سر زدین...