پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

تقلید

1391/9/21 14:02
378 بازدید
اشتراک گذاری

 

ماهروی زیبای من ؛

 

این روزها کارت شده تقلید  و تقلید...

این تقلید کردنها شیرینترت کردن برای ما..

از کتاب خوندن مامان تقلید می کنی...جدول حل کردن...آرایش...و......

اون شب با زحمت و تلاش فراوان میخواستی مثل بابا روبروی تلویزیون دراز بکشی و هرکاری میکردی

پشتت سمت تلویزیون بود و کلی یواشکی لبخند زدیم به این کارت..

 

و بالاخره با کمک بابایی موفق شدی...

برای من تا این لحظه بهترین داده خداوندی .....

عاشقتم زیبای من.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان مهرزاد جان
21 آذر 91 14:33
ماشاله الهی که زنده باشه این خانم خوشکله

ممنونم دوست خوبم...
صدف
21 آذر 91 14:44
هـــــــــــــــــورا بالاخره موفق شد پرنسس کوشولو
الهی قربونت برم ، خیلی دوست دارم

خدا نکنه عزیزم...

شادي
22 آذر 91 12:59
اي جونم .
خاله فدات كه انقدر باهوشي ، دختر زيبا

سوسن ببوسش از طرف من اين خانم طلا رو

چشم عزیزم..
باران هم روی خاله اش رو میبوسه
هدی مامان مبین
23 آذر 91 12:33
شما تقلید نکرده شیرینی ها....گفتم بگم...نگی نگفتی...
دوستت دارم عزیزممممممممممممممممممم

ما هم عاشقتونیم خاله هدی..
مبین رو میبوسم..
الیسا
25 آذر 91 7:28
خیلی توجه این کوچولوها بالاست ... خدا کنه خطا نکنیم پیششون ...

خیلی جیگررررر بود عکسش سوسن ... خدا براتون نگهش داره ..... تا ابددددد .

فدای تو دوست مهربونم..
خدا محمد صادق عزیزم رو هم حفظ کنه..
باران قلنبه
30 آذر 91 0:34
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مریم مامان ستایش
2 دی 91 10:49
ای جونم فدای تقلید کردنت..مثل طوطین این کوچولوها..

واقعا همینجورین..

مامان آنیسا
2 دی 91 16:43
عزیزم خیلی خواستنی هستی

ممنونم مامان آنیسا جون..
متشکرم که به وبلاگ ما سر زدین..
ما هم میایم پیشتون ...بزودی...
مامان آنیا
17 دی 91 9:42
ای جان عروسک چقدر با مزه خوابیدی

ممنونم خاله جونی...