پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

باربا.....

1391/9/14 14:53
535 بازدید
اشتراک گذاری

 

مامان : اسمت چیه مامانی؟

باران : باربااااااااااااا...

لبخند میزنم و دوباره میپرسم...

باران : باربااااااااا....

مامان : عزیزم بگو باران...باران....بگو...

باران : باریااااااااان (با تمام تلاشت)

مامان : آفرین دخملم...(و میدونم که چند دقیقه دیگه بپرسم باز هم میگی باربااااااااا)

 

و من این روزها عجیب عاشق باربای دوست داشتنی خودم هستم...

 

فرشته مهربونم ؛

این روزها چقدر داره سریع می گذره...چقدر سریع داری بزرگ میشی...

خیلی حس خوبی دارم از اینکه می بینم حرفهای منطقی مامان و بابا رو گوش میدی و

سرت رو به علامت تایید تکون میدی و قبول می کنی...

 

من با تمام وجودم اطمینان دارم روزی زنی خواهی شد بی نظیر...

بهت ایمان دارم .....

خیلی خوشحالم که یه باربا کوچولوی شاد و خندون مثل شما دارم...

 

باربا در آستانه 18 ماهگی:

باربا

 

باربا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان همای مسیحا جونی
14 آذر 91 15:00
خدا این نی نی شیرین زبون رو واسه مامانش نگه داره.
ماشالا خیلی نازه.
راستی مسیحای من توی یه مسابقه شرکت کرده اگه دوست دارین به این آدرس برین و مسیحارو با کد 95 انتخاب کنین و پایین صفحه "رای دهید" رو کلیک کنین. ممنون از محبتت. و بوس واسه نی نی نازت.
http://form.jotform.me/form/23211460349446



خواهر فرنازجان
14 آذر 91 15:08
سلام فرناز خانم در مسابقه نی نی فشن شرکت کرده اگه دوست دارید بهش رای بدین خوشحال میشیم کد عکسشم 0061 است ادرس سایتشم اینه http://ninimod.niniweblog.com/post24.php حتما بهمون خبر بدین تا ازتون تشکر کنیم
مامان کورش
14 آذر 91 17:41
باربا جونم خاله فدات بشه چه خوشمل اسمت میگی

ممنونم خاله خوبم...کورش جونی خوفه؟
مامان آنیا
15 آذر 91 9:57
عزیزم دخترم ملوس و خوردنی داری خدا حفظش کنه میتونم لینکتون کنم

ممنونم عزیزم...لطف دارین...
بله.با افتخار تمام...
ممنون که به به ما سر زدین....
شادي
15 آذر 91 23:23
بارباي خاله ، دوستت دارم
من فداي تو كه انقدر شيرين زبوني .

باربا هم عاشق خاله شادی و بهار جونه...

الیسا
16 آذر 91 8:04
سوسن چرا نمی خوریش پس ؟

فدای این ناز حرف زدنات ... فدای اسم نازت که خیلی دوستش دارم .

عزیز دل خاله روزهات رنگین کمونی .

ممنونم الیسای خوبم...
دوستت دارم دوست جونم..
صدف
16 آذر 91 11:26
ای جون ، ای جـــــــــــــــون قربون این باربااااااااااا خانم دوست داشتنی و منطقی بششششششم .
باربااااااااااااا جونم استخر بادیت درست مثل آرادِ . درست مثل شما توشو پر از توپ کرده و بازی میکنه .
بوس به روی ماهت
سوسن جونم معلومه که عروسکت در آینده یه خانم بینظیر میشه ، یه خانم بینظیر و دوست داشتنی .

ممنونم خاله جونم...
استخر قبلیم مثل استخر نیکا بود..تابستون تو حیاط پیشی رفت روش پاره اش کرد..بوس برای آراد جونم
سمیرا مامان سایان
16 آذر 91 13:46
ااااااااا جونم به این پرنسس شیرین زبون
یه عالمه بوس

الهه مامان گلسا
17 آذر 91 17:51
این عروسک همین الانشم بی نظیره
عاشقتم باربا ی ناز و شیرین


الهه عزیزم، چقدر دلم برای خودت و گلسای مهربونم تنگ شده..
ممنونم عزیزم...بوووووووووووووووس
اتنا مامان روشا یدونه
18 آذر 91 12:43
آفرین به این دختر شیرین زبون. چه استخر خوشگلی هم داره

ممنونم خاله آتنا...قابل روشا جونم رو نداره...
مامان اليانا
19 آذر 91 10:44
جيگر شما رو برم بارانمممممممممممم دوستت دارم يه عالمه

خاله خوبم ، منم دوستتون دارم...
بوووس برای آبجی الی خوشگلم...
فاطمه مامان امیرعلی
20 آذر 91 13:26
خوبی باربا جونم؟
دلم واست تنگ شده پرنسس.

دل ما هم برای شما و امیرعلی خیلی تنگ شده خاله جونم..
به امید دیداری زود...
هدی مامان مبین
23 آذر 91 12:35
باربااااااااااااااااااااااا من عاشق اسم قبلی و اسم جدیدت شدم...
باربااااان جونم...خیلی شیرینی..خیلی عزیزی...خیلی مهربونی..
میبوسمت..دلم برای نگاه و صدات تنگید...
بیاید پیشمون
خانوم کوچولوی بینظیر

ممنونم خاله جونم...ما بریم تبریز و برگردیم شما بیایید پیشمون..
باشه خاله جون؟
مریم مامان ستایش
2 دی 91 10:51
ماشالله به شیرین زبونی شما خانوم کوچولو..میدونم چقد شیرین حرف میزنی..آخه یه شیرین زبونم من دارم..خیلی خوبهههههههههه..

ممنوم مریم عزیزم..
قربون دخمل شیرین زبونت بشم من..
دلم برای خودت و ستایش خوشگله تنگ شده...ببوس روی ماهش رو..