پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

باران و اولین دندان کرسی

1391/6/1 15:27
771 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترک ماه روی من ؛

دیشب متوجه رویش نهمین مروارید کوچولوت شدم...

واااای که چقدر ذوق کردم..انگار اولین مرواریدت رو توی دهانت دیدم...

نمی دونم...شاید بخاطر اینکه خیلی دلواپس رویش دندانهای کرسی شما بودم...

خدا رو شکر...با اینکه یه کم سخت بود ولی بالاخره اولین دندان کرسی شما هم جوانه زد...

من عاشق بالندگیهاتم...بی صدا و بی آزار..

دوستت دارم ، زیباترینم...

بارالها....شکرت...برای همه خوبیهات و نعمات بی شائبه ات...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

هدی مامان مبین
1 شهریور 91 16:23
به به مبارکه...
باران خانومه...یه پرنسس به تمام معنا...
انشاالله بقیه اشم راحت در میاره

انشالله هدی جون...خیلی استرس دارم برای کرسی هاش...
خوش به حالت که راحت شدی..
مبین نفس رو بماچ...
مامان لاله
2 شهریور 91 11:25
مبارک باشه. آفرین به تو دختر خوبم که حتی موقع دندون دراوردن هم مامانیتو اذیت نمیکنی.


ممنونم خاله لاله جوووووون
مامان آراز
4 شهریور 91 13:14
مبارکه مبارکه مبااااااااااااااااارک

ممنونم خاله زاهده..
شادي
4 شهریور 91 14:03
مباااااركه دندان كرسي ات ، باران بهاري

خاله شادی دوستت دارم..
الیسا
4 شهریور 91 14:24
مبارک باشه باران نازنین ....

ممنون خاله الی...
الهه مامان گلسا
4 شهریور 91 23:29
مبارکت باشه عشقم
ایشالا بقیه اشم راحت درمیاد


صدف
18 شهریور 91 13:30
مبارک باشه مبارک باشه پرنسس دوست داشتنی خاله


مهدیس
19 شهریور 91 11:20
-----$$$____________$$$$$ _$$$$$$$$_________$$$$$$$ $$$____$$$$______$$__$$$$ $$______$$$$____$$____$$$ $$_______$$$$__$$$____$$$ $$________$$$$_$$$____$$$ $$_________$$$$$$____$$$$ $$$________$$$$$$____$$$_____$$$$ $$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$ _$$$________$$$$$__$$$$____$$$$ _$$$$________$$$$_$$$$____$$$$ __$$$$_______$$$$_$$$____$$$ __$$$$$______$$$$$$_____$ ____$$$$$$____$$$$$____$$$ ________.$$$$$$$$_____$$$$$ _________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$ _______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$________$$$$$$$ __$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$ _$$_______$$$$_____$$$_____$$$ $$_______$$$$_$ $$______$$$$___$ $$$___$$$$$___$$ $$$$$$$$$$____$$_--__(▒)(▒) $$$$$$$$$____$$$---_(▒)(█)(▒) _$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒) __________$$$$ _________$$$$$__(▒)(▒) ________$$$$$-_(▒)(█)(▒) _______$$$$$____(▒)(▒) _______$$$ ______$$$_(▒)(▒) _____$$_-(▒)(█)(▒) ____$$__-_(▒)(▒) ___$ __$$___(▒)(▒) _$$$-_(▒)(█)(▒) _$$____(▒)(▒) _$$ $$ __(▒)(▒) $$_(▒)(█)(▒) $$__(▒) (▒) تقدیم به شما خاله عزیز .... خاله جون میری به این ادرس زیر و تو قسمت نظراتش به من که شماره ام 6 هست رای بدی؟ http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php فقط تا فردا وقت داریما!!!!
مریم مامان ستایش
26 شهریور 91 16:24
مبارکت باشه پرنسس کوچولو دندون کرسیت..


متشکرم خاله جونی...