پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

دهمین مروارید پرنسس خونه ما

1391/6/16 16:54
531 بازدید
اشتراک گذاری

 

عشق کوچولوی من ؛

چند روزه که مامان جون از تبریز اومده پیشمون و من وقت نمی کنم بیام و برات بنویسم...

امروز متوجه جوانه زدن دهمین مروارید زیبات شدم...مبارکت باشه...

فدای تو بشم من عزیزترینم...

امشب میریم پارک ارم و مامانی سخت مشغول تدارکات امشبه...

قول میدم زود زود بیام و برات بنویسم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

سپیده
18 شهریور 91 13:11
عزیز دلم در اومدن دهمین دندونت مبارک باشه
امیدوارم پارک بهت حسابی خوش گذشته باشه عروسک کوچولوی ناز

بوووس

ممنونم خاله سپیده مهربون...
بوووووس برای شایلی خوشگله
ممنون که به ما سر زدین
صدف
18 شهریور 91 13:33
وای خدا ، وای خدا ، قربونت برم عزیز دلم که دهمین مرواریدت هم سر بیرون زده . ایشالا که پارک ارم هم خیلی خیلی بهت خوش گذشته باشه عروسک .

قربونت برم صدف مهربونم...
بوووووووووووووس...
باران قلنبه
20 شهریور 91 13:05
مرسی عزیزم




هدی مامان مبین
20 شهریور 91 17:50
ای جان پرنسس ده دندونی شدی
مبارک
با مامان بزرگ حسابی خوش بگذرون....
دوستت دارم

منم دوستتون دارم خاله هدی جون
مامان کورش
20 شهریور 91 19:49
سلام سوسن جون به خودت وباران جون تبریک میگم امیدوارم امشب حسابی بهتون خوش بگذره

فدای تو مونا جوووون...
کوروش جونم بهتره؟
شادي
22 شهریور 91 12:37
مبارك باشه عزيزدل

با مامان جون خوش بگذرون

مرسی خاله شادی...
بووووووس برای بهار خوشگله...
هدی مامان مبین
22 شهریور 91 14:42
ده دندونی خوشگلم مبارکت باشه...
از بودن با مامانی حسابی لذت ببر...
منتظرعکسای خوشگلت هستم

ممنونم خاله عزیزم...

مامان لاله
22 شهریور 91 23:21
امیدوارم که پارک حسسسسسسسسسسسسسسسسسابی به باران جونم خوش گذشته باشه. دندون تازه مبارک عزیزم.

ممنونم لاله جون...

الیسا
28 شهریور 91 7:54
مبارک است .

دلتنگتم سوسن ... سری بزن بهمون .

فدای تو...یه کم این روزا درگیر کارای خونه ام...
منم دلم تنگته الی عزیزم...
بوس برای محمد صادق...
مامان زينب
28 شهریور 91 14:15
سلام
يه دختر دارم شاه نداره
صورتي داره ماه نداره
از خوشگلي تا نداره
دختر ناز و خوب و گل روزگار، روزت مبارك

ممنون از لگفتون عزیزم...
مامان جون
3 دی 91 17:25
مامانی فدات



ممنون که به وبلاگم سر زدین مامان جون...