پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

یک روز در پیک نیک

1391/4/17 12:04
1,790 بازدید
اشتراک گذاری

 

بی همتای مامانی؛

جمعه رفتیم پیک نیک..خیلی خوش گذشت...

کلی شیطنت کردی و دل از همه بردی ..

از وقتی از تبریز برگشتیم کلی شیطون شدی و همه اش راه میری و خرابکاری می کنی..خنده

هیچ جوری نمیشه کنترلت کرد..

پیک نیک هم که رفته بودیم همه اش دوست داشتی راه بری..

دو تا دست کوچولوت رو می گرفتیم و شما بدو بدو میکردی..

باران عزیزم؛وجودت آرامش وجود همه مون شده..واقعا شدی دلخوشی همه ما..

این روزا شیطنتات شیرینتر و پررنگتر شده..و واقعا نمیدونم چقدر میخوای ازمون دل ببری!!!!

ما که همینجوری شیفته اتیم...عاشقتیم...سینه چاکتیم..

فدات بشه مادرت....از خدا میخوام حافظ همیشگیت باشه گل من...

باران در پیک نیک

 

باران

 

 

 

باران و پیک نیک:

باران

 

عشق مامان

 

شیطونک من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هدی مامان مبین
21 تیر 91 19:00
همیشه به گردش و شادی باران عزیز
چقدر عکسهات قشنگ و رویایی شده...چقدر پاک....


ممنونم خاله هدی..
صدف
22 تیر 91 21:51
خدا خدا چه عکسای قشنگی ، قربونت برم پرنسس که انقدر نازی .
عروسک دارن میزارنت تو کارتون پستت کنن برای من؟ الهی قربونت برم


اگه بفرستنم برای شما که خوش به حالم میشه خاله جون..
با آراد کلی بازی می کنم..
الیسا
26 تیر 91 12:02
عجب جایی رفته بودید .... خوشبحالتون .... دلم رود خواست ....الان اینجا هوا خیلی گرمه ....باران روببوس!


جای شما خالی بود خاله جونی...

شادي
30 تیر 91 14:55
خدا رو شكر كه بهتون خوش گذشته .
هميشه به گردش .

بوس براي باران عزيزم


قربونت برم...
بوس برای بهار خوشگلم...