پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

بالاخره برگشتیم

1391/4/14 18:56
1,076 بازدید
اشتراک گذاری

باران نازنین؛

یه چند روزی تو هفته اخیر رفتیم تبریز پیش مامان جون اینا..

کلی خوش گذشت ..خنکی هوا هم که بر وفق مراد شما بود..

واکسن 1 سالگیت رو اونجا زدیم و خدا رو شکر مشکلی پیش نیومد.

عروسی هم رفتیم و شما خیلی خانوم بودی..مثل همیشه...

خونه مامان جون کلی آتیش سوزوندی ...هیچی از دست شما سر جای خودش نبود.

خلاصه که سفر خوبی بود و کلی آب وهوا عوض کردیم...

شیطون من

 

پرنسس من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

هدی مامان مبین
21 تیر 91 19:01
معلومه تبریز به شما و مامانی خوش میگدره هی میرید...جاتون خالی بود مهمونی...خیلی!!!


خیلی دلم سوخت...
شرمنده شدم که نتونستم برسم..
ولی دلمون پیشتون بود..
صدف
22 تیر 91 21:49
ایشالا همیشه به سفر و عروسی عزیز دلم .
پرنسس کوشولو اون زیر چیکار میکنی؟


شیطونی می کنم خاله صدف..
آراد از این شیطنتا نمیکنه؟
الیسا
26 تیر 91 12:01
همیشه به تفریح و شادی .... باران خیلی بازیگوشی ها خاله .....


ممنونم عزیزم..

دست رو دلم نذار الی جون که از دست شیطنتای این پرنسس آسایش نداریم خواهر..

محمدصادق نازم رو بچلونش از طرف من
شادي
30 تیر 91 14:56
خدا رو شكر .

سوسن كاش بودي و با بچه ها ميومدي خونمون .
جاتون خيييلي خالي بود .


بدشانس بودیم..دلم خیلی برای دیدنتون تنگ شده..
ایشالا دفعه های دیگه..