پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

13 ماهه من

1391/4/18 23:04
666 بازدید
اشتراک گذاری

 

13 ماهگیت مبارک عشق مامانقلب...

باورم نمیشه که؛ من؛ مامان یه دخترک 13 ماهه هستم..

13 ماهه که با همه سختیهای این مسئولیت شیرین کنار اومدم و لذت میبرم..

13 ماهه که با نفسهای گرمت نفس میکشم..

عاشقی می کنم...

مادری می کنم..

و از خدا بخاطر وجود دخترکی همانند شما تو زندگیم ممنونم..

 

عزیز دلم،ازشما هم بخاطر خلق همه این زیباییها ممنونم..

ممنونم که هستی..

ممنونم که همه بودنمی..

ممنونم که آروم جونمی و تموم زندگی منی..

 

13ماهه شدنت مبارک نفسم...عمرم...پاینده باشی دخترکم...

 

دیروز درست تو روز 13 ماهگیت سیسمونی نی نی عمه الهام رو بردیم..

و شما هم اساسی آتیش سوزوندی...

اینم سندش:

باران 13 ماهه

 

بارانم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان لالهع
20 تیر 91 12:08
سلام. به سلامتی . امیدوارم هزاران سال عمر کنه این کوچولوی ما-پرنسس باران-



سلام...ممنون خانومی
عمه الهام
21 تیر 91 11:06
عمه جوني از شما و مامان بابا ممنونم كه تشريف اوردين براي سيسموني عمه فداي همه شيطنتات عاشقتم


عمه جونم منم ممنونم که اجازه دادین تو خونه تون کلی شیطونی کنم و تو وسیله های پسر عمه ام سرک بکشم..
هدی مامان مبین
21 تیر 91 18:58
باران
پرنسس 13 ماهه
مبارکت باشه این همه زیبایی
سوسن...مبارکت باشه این همه عشق...


فدای خودت و مهربونیات عزیزم...
صدف
22 تیر 91 21:52
سیزده ماهگیت مبارک پرنسس دوست داشتنی


ممنونم عزیزم..
ببوس روی ماه پسر طلامون رو...
الیسا
26 تیر 91 12:05
130 ساله شی باران کوچک امروز ...

سوسن دلم برات تنگه دختررررر ....


قربونت برم من الی عزیزم..

منم دلتنگتم نازنینم.....
صدیقه
29 تیر 91 1:18



شادي
30 تیر 91 14:53
مبارك باشه عزيز دلم .

سوسن كلي كامنت گذاشته بودم برات .
هيچ كدوم نيومده


فدات شم عزیزم
همیشه به ما لطف داری...
صدف
31 تیر 91 0:51
قالب جدید مبارک . چه قالب قشنگی پرنسسم


ممنونم خاله مهربونم....