پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

اولین قهر

1392/11/20 13:53
677 بازدید
اشتراک گذاری

 

دردونه ی مامان و بابا ؛

چند وقت پیش که مامان جون خونه امون بودن برای شام مهمون داشتیم و قرار شد مامان جون برای

شام کوفته تبریزی درست کنند . شما هم اونروز تا تونستی شیطنت کردی و تو هر کاری سرک

می کشیدی و نمی دونم چرا هی بهونه میگرفتی..

برعکس مواقع دیگه که وقتی مهمون داریم کوچکترین کاری با من نداری ..

ولی اون روز یه روز استثنایی بود ...

بهونه ی آخرتم این بود که جیش داری و منو در حالیکه دستم بند بود کشوندی دستشویی ....

مطمئن بودم که جیش نداشتی و منم دعوات کردم و موقع پوشوندن شلوارت تندی کردم با شما

و رفتم دنبال کارم ...

بعد از چند دقیقه دیدم خبری از شما نیست و وقتی اومدم دنبالت با این صحنه مواجه شدم :

اولش اصلا نگاهم نکردی :)))

قهر

ولی بعدش یه نگاه در حالت قهر و بهم گفتی باهام قهری :

آخ که من عاشقتم ... نگاهت می کشه منو ... مادر به فدااااااااات ...

عاشق این قهرهای چند لحظه ایتم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مونایی
23 بهمن 92 1:57
عزیز دلم... چقدر بامزه شده قیافه ش. می خوردیش. بوس به پاهای سفیدش.
هدی مامان مبین
26 بهمن 92 2:36
وای نسیم...خیلی خوردنی نگاه کرده به دوربین...وای عاشق قهراش شدم..من بودم هی بهونه میتراشیدم قهر کنه ببوسشششششششششش
سارا مامانی شیدا
26 بهمن 92 11:29
ای جونم گل دخمل با مامان قهر نکنی دلش میشکنه
سپیده
26 بهمن 92 14:15
وووووووی عزیزم تو چقدر ناز قهر میکنی عروووووووسک جونم
مامان بهادر
29 بهمن 92 16:44
ای جانم نسیم چطور دلت میاد با پرنسس باران با تندی حرف بزنی فدای اون نگاهش بشم
مامان مریم
7 اسفند 92 12:20
الهی چقدم خواستنی شده