پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

شب یلدای 92

1392/10/1 17:48
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نازگــــــــــــــــــــــــل مامان و بابا ؛

 

پاییز 92 هم تموم شد و زمستون با سرماش از راه رسید.

امیدوارم روزها و شبهای زمستونی خوب و پرخاطره ای رو در کنار همدیگه سپری کنیم.

سومین زمستونت مبارک ... سومین یلدای عمرت هم مبارکت باشه ، عزیز دلم.

این اولین یلدای 3 نفره ی ما بود ...

چون هم تو یلدای دوران بارداری و هم یلدای 1 سالگی و 2 سالگیت تبریز خونه ی مامان جون اینا

و دور از بابا بودیم.

امسل اولین یلدای در کنار هم بودنمون بود ... البته + مهمونهای عزیزمون که ما میزبانشون بودیم

و چقدر شب خوب و پر از بگو بخندی داشتیم و به همه امون خیلی خوش گذشت.

عمه الهام بمناسبت شب یلدا برای شما یه کتاب رنگ آمیزی و یه لاک خوشگل گرفته بود ...

ازش خیلی ممنونیم.

آرزو می کنم یلداهای زیادی رو در کنار هم باشیم ...

دوستت دارم دختر قشنگم...

پرنسس باران و یلدای 92

 

بقیه عکسها رو تو ادامه مطلب میذارم.

 

 

 

زحمت این عکسها رو عمه الهام ( بقول شما :  اِمایی ) کشید ... اِمایی متشکریم....

 

 این از میز یلدای امسالمون :

 

میز یلدا

 

مهربد خان :

مهربدی

پرنسس باران :

فدای خنده ات بشم که مثلا یه نوع ژسته واسه عکس :)))

 

خنده

اینم ژست دلبری واسه اِمایی :

 

دلبری

اینم از میز شام یلدا :

شام یلدا

 

یلدا 92

 

واین هم از کوچولوترین نی نی شب یلدا مانیاد خان ( نی نی عمه سارا ) :

 

مانیاد

پرنسس و مهربد عسل :

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

آدرینا
1 دی 92 15:44
یلدا مبارک
مامان پرنسس باران
پاسخ
یلدای شما هم مبارک دوست عزیز...ممنون که به ما سر زدین.
هانا
1 دی 92 16:50
یلدا تون مبارک هم باران خوشکله هم میز شب یلداتون
مامان پرنسس باران
پاسخ
ممنونم عزیزم...نظر لطفتونه.یلدای شما هم مبارک...
عمو احمد
1 دی 92 21:43
دیشب دوباره کار دستم داد باران   فهمید دلتنگم شکستم داد باران   من واژه واژه ، باردار شعر بودم   وقتی که دستش را به دستم دادباران   بی خودزخود ازکوچه ها سررفته بودم   از هر طرف جام الستم داد باران   من سر به لاک خویش بودم بی هیاهو   هی ساحلِ دریا پرستم داد باران   حالا من و یاد تو و دستان خالی   دیدی که پی درپی شکستم داد باران!      
مامان پرنسس باران
پاسخ
خیــــــــــلی زیبا بود....ممنونم عمو جون مهربونم...عاشقتممممممممممم عمو....
خونه نمدی
2 دی 92 10:18
سلام مامان با سلیقه اگه میخوای هر کی میاد تو اتاق نی نیت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن چیزای فوق العاده تک و شیک که تو هیچ مغازه ای پیدا نمیکنی www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران باتشکر خونه نمدی
الهه مامان گلسا
2 دی 92 17:33
وااااااااااای پرنسس چقدر بزرگ شدی عشق خاله زمستونت گرم گرم،شاد شاد مثل اسمت که بارونه مث چشمات که معصومه تو باشی حس خوبی هست تو هستی قلبم آرومه دارم اسمت رو میخونم داره تر میشه آوازم تو بارونی تو بارونی تو امیدی گل نازم
مامان پرنسس باران
پاسخ
ممنونم خاله الهه...دلمون براتون یه ذره شده.بوس برای گلسا جونی
مامان ارشیا
3 دی 92 14:30
سلام. به وبلاگم حتما سر بزن. کلی مدل زیبا دارم برای اتاق کوچولوی نازت! مدل حلقه های در اتاقم خیلی متنوعه. تو همه رنج قیمتی هم هست. یادت نره! منتظرم... http://namadkadeh.blogsky.com/
مامان بهادر
3 دی 92 18:04
یلدات مبارک پرنسس باران عزیز و دوست داشتنی به به چه زیبا افرین به این مامان هنرمند همیشه شاد باشین وموفق
مامان پرنسس باران
پاسخ
ممنونم سپیده جون.یلدای شما هم مبارک باشه ...بهادر شیرینم رو ببوس.
مامان لاله
4 دی 92 3:12
یلدا مبارک گلم چه میز قشنگی چیدی. خسته نباشی . امیدوارم لبتون همیشه خندون باشه.
مامان پرنسس باران
پاسخ
یلدای شما هم مبارک باشه عزیزم.......ممنون... لطف داری ...
مامان مریم
4 دی 92 8:54
چقدر عالی ...همه چی باسلیقه بود...جمعتون همیشه برقرار
مامان پرنسس باران
پاسخ
متشکرم مریم جون ...
مامان محمدحسین
4 دی 92 18:05
خیلی خوشمل بودن...
هدی مامان مبین
7 دی 92 3:10
باران... دختر بی نظیر بهار... این بار یلدا را بارانی کردی... یلداهایتان بارانی... همه چیز بیست مثلِ اون فرشته و مامانش... دوستتون دارم
سارا مامانی شیدا
7 دی 92 10:08
هزار ماشااله خیلی با سلیقه ای چه میز قشنگی خسته نباشی قربون این عروسک خوشگل با این ژستای قشنگش
مريم مامان ستایش
14 دی 92 16:19
یلدای قشنگ سه نفرتون مبارک. اخ من فدای اون خنده ختی شیرینت برم بارانم. مامانیش خسته نباشی خیلی قشنگ وباسلیقه.آفرین. راستی عزیزم اگه میشه لطف من دوباره شمارتو واسم اس کن یا تو وب ستتیش بزار. آخه گوشیمو عوض کردم شماره هام پاک شده.ممنونم
سمیرا مامی سایان
16 دی 92 0:49
عزیز دلم خوشتیپ خانومممم عاشقتمممم
صدف
19 دی 92 13:50
حسابی بزرگ شدی پرنسس نــــــــــــــــازم . هزار مشالا . آرزو میکنم همه شبهاتون گرم و پراز عشق باشه
هدی مامان مبین
19 دی 92 21:16
سوسن همیشه تو یه کار سنگ تموم میذاری...خدایی احسنت داری... پرنسس...قربونت برم..که پرنسس بودن برازنده اته...میبوسمت..دلتنگتم خیلی!
آتنا مامانیه روشا یدونه
22 دی 92 15:51
یلداتون مبارک خیلی سفره زیبا و با سلیقه ای چیدین . باران جونم خیلی بزرگ و ناز شده ما شاالله
عمه الهام
4 بهمن 92 11:29
تقدیم به زیباترین بارن دنیا می توان در قاب خیس پنجره چک چک آواز باران را شنید می توان دلتنگی یک ابر را در بلور قطره ها بر شیشه دید می توان لبریز شد از قطره ها مهربان و بی ریا و ساده بود می توان با واژه های تازه تر مثل ابری شعر باران را سرود می توان در زیر باران گام زد لحظه های تازه ای آغاز کرد پاک شد در چشمه های آسمان زیر باران تا خدا پرواز کرد.
مامان پرنسس باران
پاسخ
تقدیم به بهترین عمه ی دنیا ؛ امایی ؛
مونایی
8 بهمن 92 1:23
به به، چ هنرمندی هایی... چ میزی... خیلی خوب و عالی!