پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

باران و مسیحا

1392/6/9 8:08
1,209 بازدید
اشتراک گذاری

 

باران من ؛

 

سه شنبه پیش مسیحا و مامان شیما جونش بهمراه خاله مریم ؛ مامان سامیار ؛ مهمونمون بودند

و از دیدارشون خیلی خیلی خوشحال شدیم...فقط جای سامیار خالی بود ..

سامیار پیش مادر جونش مونده بود و خاله هدی و مبین هم نتونستن بیان و باز هم دیدار ما با مبین

موطلایی و مامان مهربونش به تعویق افتاد...

روز خیلی خوبی بود و شما و مسیحا جونی کلی بازی کردین و خوش گذروندین.

عکسها رو تو ادامه مطلب میذارم ...

 

 

+ صبح میریم تبریز پیش مامان جون اینا... خیلی ذوق داری...قربونت برم.

 

 

 

مسیحا جونی :

 

مسیحا

 

 

مسیحا و باران :

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان بهادر
10 شهریور 92 16:02
ای جانم من فدای این دو فرشته عزیز بشم چه خوب که بهتون خیلی خوش گذشت
سارا مامانی شیدا
11 شهریور 92 10:42
خوش به حال باران جونم که اینقدر دوستای خوبی داره خانم خانما خیلی ناز شدهراستی جالبه استخر باران جون عین مال شیداست سوسن جونم اب توش میریزی؟؟؟؟؟؟؟
مامان مریم
11 شهریور 92 12:07
بوس برای هر دوشون که اینقدر ناز و خواستنین
حامی
12 شهریور 92 0:29
خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا… خدا در مکان های دور از انتظار به دست افرادی دور از انتظار و در مواقعی تصور ناپذیر معجزات خود را به انجام می رساند. برای آن مهربانِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد … همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست … روزهایتان پر از امید و شادی
هانیه
12 شهریور 92 16:28
این دو تا نازدار خانومو که میخورم من!
شادی
14 شهریور 92 16:39
الهی فداتون شم . چه کیفی کردین شماها ...
هدی مامان مبین
14 شهریور 92 18:29
وای که چقدر دلم میخواست باشم اونم خونه باران..میزبان که باران و مامان گلش باشن مگه میشه خوش نگذره... جاتون خالی رفتیم شاه عبدالعظیم..نمیشد نه بگم...خیلی وقت بود منتظر بودم ایشون دعوتم کنن
مامان مریم
16 شهریور 92 12:09
روزت مبارک دختر زیبا و مهربون من
سارا مامانی شیدا
16 شهریور 92 14:54
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان روزت مبارک عزیزم. . .
صدف
18 شهریور 92 22:51
قربونت برم پرنسس کوچولو که انقدر مهمون نوازی خاله . هزار مشالا مسیحا چقدر بزرگ شده . انشالا همیشه جمعتون جمع و شادِ شاد باشین .
منا(مامان کورش)
26 شهریور 92 18:41
باران جونم همیشه شاد باشی امیدوارم تبریز حسابی بهتون خوش بگذره
ملیحه مامان پریا
28 شهریور 92 1:17
عزیزم بارن چقدر دلم میحواست همراه مسیحا بیای پیش دوستای مشهدی