پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

روزهای زیبای تابستان

1392/4/13 18:14
516 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر زیبا روی من ؛

 

خوشحالم از اینکه توی این روزهای بلند تابستون کاملا تو خونه خودت رو مشغول می کنی و

همه اش با اسباب بازیهات بازی می کنی و اصلا بهانه نمی گیری.

خوشحالم که یه فرشته ای.

خوشحالم که دارمت.

 

روزهای تابستونی شما به روایت تصویر :)))) :

 

پرنسسم

 

پرنسسم

 

پرنسس 2 ساله

 

این جورچینها رو که درست می کنی میذاری روی هم و میبری میذاری سر جاش....دورت بگردم مامان..

جان مادر

 

بیشتر روزها از وقتی که شیر نمیخوری سر ناهار خوابت می بره...فدات شم مظلومم..

 

بعضی روزها بعد از ظهرها باهم میریم بیرون...اول که میریم تو حیاط کمی سوار ماشین صوفیا میشی:

پرنسس من

 

بعدش گلها رو با لذت آب میدی :

 

آب دادن به گلها

بعد هم سوار کالسکه ات میشی و میگی : مامان ...بیم (بریم)...

عاشقتم من...

این هم یه عکس از شما و علی کوچولو :)))))

 

باران و علی :)

اینم از داستان این روزهای ما...

مادر به فدای تو ، دختر باوقار من...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مشاور تبلیغاتی (خورشید)
13 تیر 92 18:44
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.
مامان ملینا
13 تیر 92 18:45
چه دخمل ناز و معصومی دارین.خدا حفظش کنه.دوست داشتین به ما هم سر بزنین

لطف دارین...ممنون که بهمون سر زدین......چشم حتما..
هدی مامان مبین
14 تیر 92 11:21
قربونت برم خانومی...عزیز دلم..یه خانوم تمام عیار...
سوسن مبین عکسی که باران جونم خوابید تو صندلی غذاش رو دیده میگم یادته باران رو میگه اره..اااا شمع مامان...
اون شمعه رو هم یادش بود!
راستی کفشاش رو که پوشوندی..اندازه اشه؟ مبارکش باشه چ خوشمله

فدای تو عزیزم..قربون مبین برم با این هوش و ذکاوتش...بچه ها این شمعه رو دوس دارن...باطریش هم تموم نمیشه...جاش دیگه همونجاست..کفشها یه کم بزرگه براش..یه جفت کتونی دیگه هم براش گرفتم ولی گیرش به همیناس فعلا.....دلم براتون یه ذره اس
مامان مریم
14 تیر 92 13:00
وای که چقدر تو خانومی عزیزم...منظم و فهمیده...مهتابم معمولا عصرا جلوی تلویزین خوابش میبره...الهی...عکس آخریت خیلی ماه شده

ممنونم مریم عزیزم.قربون مهتاب برم که پای تلویزیون میخوابه...باران اصلا اهل تلویزیون نیست
هاله
15 تیر 92 1:23
چه روزهای بی دغدغه و آرومی...

قربونت برم خانومی...میبوسم دریا جونی رو.
مونایی
15 تیر 92 14:56
هزار ماشالله بهش.

خانمی و متانت از صورتش می باره...

ممنون خانومی... برای بهراد خان و مامان مونا..
مریم مامان محمدصدرا
16 تیر 92 9:18
الهی الهی الهی. هزار ماشاالله به دختر مهربون و شیرین زبونت
کلی کیف کردم. ان شاالله همه نی نی اینقده مهربون و ناز بشن. خدا دخترتو حفظش کنه. خاله لینکت کدرم اگه دوست داشتی شما هم ما رو لینک کن.http://mos.niniweblog.com

ممنونم دوست خوبم...خیلی لطف داری...چشم حتما
مامان آراز
16 تیر 92 15:01
یعنی واقعا طول روز با اسباب بازیهاش بازی میکنه؟
نمیاد کنارت؟بی حوصلگی نمیکنه؟

چقد خووووووووووب

باریکلاباران جون
آب دادنتو عشقه

چرا ...کنارم هم میاد زاهده جون..ولی اصلا گیر نمیده بهم...سرگرمش می کنم در کنار خودم و به کارهامون می رسم..
صدف
16 تیر 92 15:56
دلم میخواد با تمام وجودم بغلت کنم خانــــــــــــــــــــــوم ، مظلـــــــــــــــــــــوم ، عاقــــــــــــــــــــــــــل . قربون اون صورت معصومت برم
سوسن جونم بی شک پرنسس کوچولو تمام خانمی و متانت تو رو یاد گرفته ، بهت تبریک میگم

ممنونم مهربونم...همه ی اینهایی رو که گفتی خودت بیشتر داری عزیزم...یه خانوم تمام عیاری ، صدف جونم..ببوس پسرک شیرینم رو
مامی سایان
17 تیر 92 10:30
عزیز دلم عاشقتممم که این قدر خوب و دوست داشتنیی هستی فرشته کوچولوی خوردنی

قربونت برم سمیرا جون...ببوس پرنسس خوش صدای منو...قربونش برم
...
19 تیر 92 14:54
می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مامان بهادر
20 تیر 92 17:15
من عاشق چهره پاک ومعصومتم عزیزم خیلی دوست دارم

ممنونم خاله سپیده...من و مامانم هم عاشق شما و بهادر جونی هستیم...بوس برای خاله سپیده و امیربهادر عزیز
هما
22 تیر 92 16:52
سلام به باران عزیز و مادر گران بهایش
خیلی عکسای باران جون قشنگ بود و خیلی هم خوشم اومد
بای بای
بوووووووووووووووووووووووووس

ممنونم دوست خوبم...خیلی لطف دارین...ای کاش حداقل ایمیلتون رو برامون میذاشتین...به هر حال ممنون که به ما سر زدین
مریم مامان ستایش
22 تیر 92 17:28
ماشاالله..خانوم شدی عروسک..آفرین که انقد به دل مامانت راه میای عزیزم..بووووووسسسس

متشکرم مریم عزیزم...دلم برای خودت و ستایش یه ذره شده..خیلی کم پیدایی...ببوس ماه دخمل رو
الهه مامان گلسا
24 تیر 92 3:55
باران دورت بگردم
هزار ماشاا...
خیلی دوست دارم عشقم
از خانومی و زیبایی هیچی کم نداری
هزار ماشالا

قربونت برم دوست جونم...همیشه بهمون لطف داری...ما هم خیلی دوستتون داریم
منا(مامان کورش)
25 تیر 92 16:30
افرین باران جونم چه دخمل مرتب وتمیزی

قربونت برم منا جون...ببوس پسرک شیرینت رو...
شادی
26 تیر 92 18:49
آخه تو چرا انقــــــدر دلبری خانم کوچولو ؟


ممنونم خاله جونم....بوس برای دوست خوبم بهار جون
سارا مامانی شیدا
30 تیر 92 0:42
آفرین باران جونم که اینقدر خانمی و مامانی ازت راضیه
خدا حفظش کته عروسک خانم خوشگل رو

ممنونم سارا جونی...خدا عروسک کوچولوی تو رو هم حفظ کنه...
سمیرا مامی سایان
13 مرداد 92 17:42
دلم ضعف رفت با دیدن عکسای خوشگلت ملوسکممممممم

متشکرم خاله سمیرا
آتنا مامان روشا یدونه
10 شهریور 92 17:09
عسلم چه قدر ناز شدی با حوله حمومت و اون ژست خوشگلی که گرفتی