پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

2 سالگی

1392/3/18 13:45
602 بازدید
اشتراک گذاری

 

فرشته کوچولوی زندگیمون ؛

2 ساله شدنت مبارک.

به چشم بر هم زدنی 2 ساله شدی.

و در این روزها و لحظات داری سومین ها رو تجربه می کنی و من هنوز فراموش نکردم

نوزاد کوچولوی یک روزه ای رو که همه با دیدن سایز دست و پاهای کوچولوش فقط لبخند می زدند.

چقدر زود بزرگ شدی ، جان مادر.

با شروع 3 سالگی داری مستقل می شی و این نشون میده که نخستین های  زندگیت سپری شده

و شما اکنون کودکی شاد و سرزنده هستی.

الهی که همیشه سلامت باشی.

تولد 2 سالگی شما مصادف با شب عید مبعث بود و تو این شب فرخنده جشن تولد 2 سالگیت شکوه

خاصی داشت و کلی به همه و صد البته به شما خوش گذشت.

سعی می کنم زود بیام و عکسهای جشن تولدت رو برات بذارم.

فعلا همین 2 تا عکس رو تو این پست برات میذارم تا هر وقت که اجازه بدی و من بتونم دوباره آپ کنم.

 

پرنسس 2 ساله ی رنگین کمونی:

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان محمدحسین
18 خرداد 92 14:07
سلام مامانی.
منم تولد یکسالگی پسرم رو با تم رنگین کمون برگزار کردم. خوشحال میشم بهمون سر بزنی. با افتخار لینکتون کردم.

ممنونم عزیزم.
چشم حتما.
ارلا
18 خرداد 92 14:11
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری اگه دوست داشتی به کلبه منم دعوتی حتما بیایی به کلبه من سر بزنی منتظرم

بله حتما.
مامان لاله
18 خرداد 92 14:12
تولدت مبارک عزیزم.
منتظر بقیه عکسها و گزارش کامل تولد دختر نازمون هستیم.


عمه الهام
18 خرداد 92 17:14
باران نازنینم تولدت مبارک .امسال هم مثل پارسال تولد بی نظیری داشتی و به ما خیلی خوش گذشت . عمه با اینکه مسافرت بود ولی خودشو برای تولد شما رسوند چون تو عزیز دل منیدست مامان و بابا درد نکنه . امیدوارم سالهای زندگیت مثل تولدت رنگین کمونی باشه دردونه ما.

ممنونم عمه جونی.خیلی زحمت کشیده بودین.
برای مهربد و عمه جونی.
مامان جون
18 خرداد 92 22:06
مامان جون ایشالا جشن قبولی دانشگاهتو بگیری عزیز دلم مامانی همیشه دوستت داره .

متشکرم مامان جون.ممنونم که تشریف اوردین و شرمنده امون کردین.مامانیییییییییی دوووووووووست
صدف
18 خرداد 92 23:54
هرانسان لبخندی از خداست و تو پرنسس کوچولو زیباترین لبخند خدایی . دوستت دارم عروسک ، تولدت مبارک

متشکرم صدف مهربون.ممنون که همیشه به یادمونی.
سپیده
19 خرداد 92 0:23
پرنسس کوچولو تولدت مبارک .

ممنونم خاله.بووووووووووووسسسسسسسسس.
هدی مامان مبین
19 خرداد 92 2:49
تولدت هزاررررررررررررررررر بار مبارک باران...دوساله ی شیرین......سوسن عزیزم...زندگیتان بارانی...بارانتان شاد و سالم...
دوستت دارم یه دنیا...یه دنیا آرزوی خوب برای شما...خوشبخت باشید کنار پرنسس زندگی اتون.

قربونت برم من.ممنون از دعاهای قشگت.
ببوس پسرک خوش زبون رو.
مامان آراز
19 خرداد 92 15:11
عزیزم 2 سالگیت مبارک باشه

پرنسس شدی واااااااقعا

مرسی خاله زاهده.
دوستتون داریم.
منیر
20 خرداد 92 12:00
تولدت مبارک باران جون

ممنونم عزیزم.ممنون که بهمون سر زدین .
SaYa
20 خرداد 92 12:37
تولدت مبارک فرشته مهربون
با آرزوی بهترینها

متشکرم خانومی
شادی
20 خرداد 92 15:07
مبارک باشه 2 ساله شدنت گل همیشه بهار .
هزار بار تبریک

برات آرزوی خوشبختی دارم عزیز دلم .

ممنونم خاله شادی مهربونم
مامان مریم
20 خرداد 92 18:02
تولدت مبارک عروسک زیبا و دوست داشتنی

ممنونم مریم عزیز.