پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

دونه انار ما

1391/8/15 17:30
457 بازدید
اشتراک گذاری

 

دونه انارمون؛

چند روزی بود که نتونسته بودم دندونات رو چک کنم،اصلا اجازه نمی دادی ...

تا اینکه دیروز شاهد دندونای جدیدت شدم و خیلی متعجب شدم...

شما توی این چند روز 6 تا دندون جدید در آوردی و شدی پرنسس 16 دندونی...

خداوند رو شکر برای همه بالندگیهات ، برای خانوم بودنت......

مادر به فدای اون خنده های ملوست...

تا دنیا دنیاست مامان و بابا بعشقت نفس می کشند....

 

باران جانم؛ دلیل بودن مامان و بابا؛

گاهی اوقات فکر می کنم اگه صاحب یه نی نی دیگه بشیم

محاله اندازه شما دوستش داشته باشیم.....

شما برای ما یه چیز دیگه ای......یه نفسی...عمری....

توی این روزای پاییز چقدر شیرینه بوییدنت...بوی خوبیهای دنیا رو میدی...بوی شادیهاش...

باش تا تمام غمهامون رو فراموش کنیم...

بازم میگم نفسم،چه خوب شد که اومدی و دتیای ما رو حلاوت بخشیدی..

 

عاشق جوجوها هستی...

باران و جوجو

 

این روزا با دیدن مهربد ، عجیب علاقمند شدی به پستونک خوردن و روی پای عمه

و رو رختخواب مهربد خوابیدن.....

ولی اونقدر عاقلی که بهش حسودی نمی کنی... فقط هوس نوزاد بودن می کنی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

سپیده
19 آبان 91 23:23
باران جون منم بالندگیهاتو بهت تبریک میگمامیدوارم همیشه باعث خوشحالی مامان و بابات بشی.راستی قدم نو رسیده مبارک.

ممنونم خاله مهربون...
هستی رو میبوسم...
نی نی جدید کی میاد خاله جونی؟
هدی مامان مبین
20 آبان 91 7:42
چه دختر صبوری...6تا باهم...16 دندونی کوچولو بالندگی ات پیاپی...مبارک باشه..
عکسات ناز مثل همیشه...خودت هم بی نظیری پرنسس

ممنون لطف همیشگیتم دوست خوبم..
شادي
20 آبان 91 16:14
اي جان ....
مبارك باشه مرواريد هاي جديدت بارانكم .

تو چي كشيدي واسه اين 6 تا دندون عزيزم ؟
كاشكه اذيت نشده باشي .

اصلا من و مامانم نفهمیدیم کی همه اشون یه جا نیش زدن، خاله جون...
ممنون که به فکرم هستین...
صدف
22 آبان 91 13:12
مبارکه ، مبارکه مرواریدای جدیدت اونم نه یکی نه دوتا شش تا ، الهی قربونت برم که انقدر صبور بودی خانم زیبا .
سوسن عزیزم ترو خدا اسپند یادت نره

عزیزم همه عکسات بسیار زیباست ولی این عکسی که خوابیدی محشره ، عاشقش شدم پرنسس دوست داشتنی

چشمای شما زیبا می بینه خاله خوبم
آتنا مامان روشا
22 آبان 91 18:42
17 ماهگیت مبارک زیبای من

ممنونم خاله جون..
بووووووس برای روشا جونی
سفانه
27 آبان 91 3:34
یعنی این فرشته آسمونی 6تا مروارید با هم درآورد و اذیتت نکرد؟ الهی صدهزار مرتبه شکر..... ایشالله که همیشه سلامت باشه.... خداروشکر... چه دختر صبوری... مبارکت باشه الهههههههی.....

همینجوری بود سفانه جان...جالب اینجاست که تند تند دندوناش رو چک میکنم..
انشالله که دخمل نازت صحیح و سالم بیاد تو آغوشت..