پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

این روزهای ما.....

1391/7/30 1:58
630 بازدید
اشتراک گذاری

 

جان دلم؛

معذرت میخوام ازت که چند وقته نتونستم بیام و وبت رو برات آپ کنم......

خودت خوب می دونی که این روزا حسابی سرگرمیم...

سرگرم اتفاقات خوب...

اول اینکه یه چند وقتی رفتیم تبریز خونه مامان جون اینا و حسابی اونجا ایام به کام شما بود

و از وقتی از تبریز برگشنیم کلی شیطون شدی و با خرابکاریات ما رو حسابی متعجب می کنی...

خلاصه که کلی ماشالله داری خانوم خوشگلم......

 

و............

مهمتر از همه اینکه شما صاحب یه پسر عمه زیبا و ناز شدی....

تبریک میگم بهت عزیز دلم...

اسم پسرعمه گل شما هم ؛ مهربد ؛

خیلی دوستش داری و کلی براش بوس می فرستی...

کفشهای جدیدت رو که از جونتم بیشتر دوستشون داری فقط به مهربد میدی که بپوشه...

الهی من فدات شم که اینقدر شیرینی......

خیلی زود عکس هر دو تون رو اینجا برات میذارم...

 

باران نازم؛

یازدهمین دندونت وقتی که تبریز بودیم دقیقا روز 16 ماهگیت جوونه زد...

مبارکت باشه نازنینم....

فدای بالندگیهات.......

 

بهاری من؛

 

امروز آخرین روز از اولین ماه فصل پاییزه...فصلی که من عاشقشم و امسال هم

به اندازه چشم بر هم زدنی گذشت و رفت و دیگه داریم وارد ماه آبان میشیم...

خزان پاییز زیبا و بی مثاله...هیچوقت از تماشاش سیر نمیشم و به همین خاطره که عاشق این فصلم...

امیدوارم تو هم روزی از تماشای خزان پاییز لذت ببری ولی دلت به سرسبزی بهاران باشه..

این فصل نشانه شکوه و عظمت خداوند بی همتای ماست.....

همون خداوندی که دقیقا در روز 20مهر 1389 برای ما نوید آمدن شما رو داد......

و من و بابا درست تو این فصل و ماه بود که فهمیدیم شما توی وجود من داری بزرگ میشی...

خداوندا شکر....

 

 

و.......

دیگه اینکه....

داری ما رو روز به روز عاشقتر از قبل می کنی و ما همه این روزهای خوبمون رو

مدیون وجود تو فرشته کوچولوی نازمون هستیم...

 

تا همیشه دوستت داریم....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 مهر 91 12:49
ایشالا همیشه درگیراتفاقات خوب باشید
باران خوشگله مرواریدت مبارک عزیزم
قدم پسرعمه نازنازی هم پربرکت باشه

ممنونم عزیزم...
آرمیتای ناز رو میبوسم...
شادي
30 مهر 91 15:25
خدا رو شكر براي اين همه اتفاق خوب .
مبارك باشه

ممنونم دوست مهربونم...

همچنین برای شما...
الهه مامان گلسا
30 مهر 91 18:19
سوسن جانم باران نازم همیشه کلی ماشالا داره
ای جونم که کفشاتو میدی مهربد
می تونم تصور کنم چقدر شیرینی[hr

.......................
فدای تو عزیزم...

همیشه به ما لطف داری


هدی مامان مبین
1 آبان 91 16:40
ای جانم باران شیرین...
تو رحمتی...خوشگلم..
ماشالا که اینقدر مهربون و فهمیده ای...
بوس...من عکس میخوام


ممنونم خاله جونم...
مامانم تنبلی می کنه عکس بذاره..
صدف
1 آبان 91 20:51
خدارو شکر به خاطر تمام اتفاقات خوب
قدم مهربد مبارک باشه و خدا همیشه محافظش
مروارید قشنگت هم مبارک
ایشالا خدا همیشه نگهدارت باشه پرنسس نازنینم


قربونت برم صدف عزیزم...
خدا کل پسمل نارت رو حفظ کنه برات..
الیسا
2 آبان 91 7:44
باران جون پسر عمه دار شدنت مبارک ...

خوشحالم که تو این مدت که ازتون بیخبر بودم شما سرگرم اتفاقات خوب و شیرین بودید ... الهی که لحظه هاتون همیشه خوش .
سوسن من هم عاشق بارانم ... عاشق رنگ بازی اش ... لذت ببرید از این فصل ...

زندگی تان تا ابد بهاری ... باران را ببوس فراوان .


خواهر مهربونم ممنون بابت آرزوی قشنگت...
ببوس محمدم رو...
مامان لاله
2 آبان 91 12:38
دندون جدید مبارک.

ممنون دوست جونم
سمیرا مامان سایان
5 آبان 91 20:12
ااااااای جوووووونم به این پرنسس خانوم مهربون یه عالمه بووووس
زود زود منتظر عکسای پرنسس باران هستمممم

فدای تو خانومی
به روی چشم...
ببوس پرنسس نازنین رو...
صدف
7 آبان 91 11:03
نظر من نرسیده ؟


مهربون منی
باران قلنبه
21 آذر 91 16:01
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید منتظر کمکتون هستم مرسی


باشه خانومی...