پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

خواب

1391/5/15 15:05
518 بازدید
اشتراک گذاری

ملوس مامانی ؛

لحظاتی پیش اومدی کنارم و با لحن کودکانه ات ازم شیر خواستی...

همچنان که بهت شیر میدادم با اون چشمای قشنگت بهم خیره شده بودی و با دقت نگاهم

می کردی...مامان بفدای اون نگاه نافذ و قشنگت...

مامانی هم دست می کشید به سرت و با محبت نگاهت می کرد...

چه آرامشی بهت دست داد و زود اون چشمهای قشنگت تو رو به میهمانی خواب دعوت کردند.....

من موندم و عطرت که نزدیک به 14 ماهه مشامم رو نوازش میده....

 

باران بهاری من ؛

من تو این لحظه ناب از خدا فقط یه چیز خواستم...فقط همین...

اینکه هیچوقت خدای مهربونم سایه من و باباییت رو از سرت کم نکنه...

خیلی وقتها شده که با یه زمین خوردن کوچولوت من و بابا از خدا خواستیم که جونمون رو

فدات کنه ولی راستش رو بخوای دوست دارم تا وقتی که یه بانوی کامل نشدی ؛ تا وقتیکه

صاحب همسر مهربون و فرزندان صالح نشدی دوست ندارم تنهات بذاریم...

اول از خداوند مهربونم میخوام که عمر طولانی و با عزت بهت بده و در کنار پدر و مادرت

بهترینها رو نصیبت کنه...

و بعد اینکه بی پدر و مادر بزرگ نشی...

الان که اینها رو دارم برات بیان می کنم قلبم سخت می گیره ولی عزیز مامان اینا

بزرگترین آرزوی من و بابات هستند...

امیدوارم سالیان سال در کنار هم در لحظات شادی و غم یار و یاور هم باشیم...آمین..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان رومینا
15 مرداد 91 15:07
حتما همینطوره.خدا حفظش کنه این باران بهاریو زیر سایه پدر مادرش


ممنونم خانومی...
لطف داری
مریم
15 مرداد 91 16:39
عروسکهای خوشکل واسه خانوم خوشکله شما
صدف
16 مرداد 91 14:05
ســـــــــــــــــــــوسن !!!!!!!! این فکرا چیه که میکنی؟؟؟؟
انشالا همیشه سالم و سلامت کنار هم با یه دنیا عشق زندگی میکنین.
دیگه از این فکرای بد بد نکنی ها ، اونوقت شیرت بد مزه میشه پرنسس میخوره ناراحت میشه ها.



چشم مهربون...
همینجوری از ذهنم رد شد این افکار...
ببوس مو فرفری منو
مامان لاله
16 مرداد 91 20:49
امیدوارم سایه شما و پدر باران جونم هزار سال روی سر کوچولوی شیرینمون باشه.
باران رو ببوس


لاله جان خدا سایه شما رو هم از سر آبتین عزیزم کم نکنه..
بهتری خانومی؟
الهه مامان گلسا
17 مرداد 91 1:49
ایشالا خدا تو همین ماه عزیز عمر طولانی و با عزت رو برای خونواده ی سه نفرتون رقم بزنه



ممنونم الهه جون...
خوشحالم کردی بهمون سر زدی عزیزم...
مامان آراز
18 مرداد 91 17:51
حالا حالا ها کار داری سوسن جون

باران جون میخواد بره مدرسه-دانشگاه میخواد عروس بشه ایشالا

شکر خدا همه رو میبینی خانمی


انشاالله در کنار شما عزیزان..

الیسا
23 مرداد 91 9:19
الهی که سایه مهربونی تون همیشه بر سر باران نازنین مستدام باشه ....

سوسن هیچ محبتی جای محبت پدر و مادر رو نمیگیره .... به حق دعای خوبی برای باران کردی ....آمین !


:x
هدی مامان مبین
25 مرداد 91 23:05
سوسن جان...
منم با تمام وجودم همین رو از خدا خواستم.........ان شاالله تا همیشه سایه تو و همسرت برسر باران رحمت خونتون باشه...خوشبختیتون همیشگی...دوستتون دارم


منم همین دعا رو در حق شما می کنم مهربونم..
عزیزمی...
شادي
28 مرداد 91 3:10
سايه تان هميشه ي خدا بر سر باران عزيزم ...
جمع 3 نفره تان پايدار ...


ممنون از دعای قشنگت...
مریم مامان ستایش
26 شهریور 91 16:28
آمین سوسن جون..ایشالله که سالیان سال همتون به خوشی کنار هم باشین و دخمل طلا رو عروس کنین..ای جونمممممممم..منم خیلی دوست دارم عروسی ستایشمو ببینم..

انشالله ...دلم برات تنگ شده مریم جون...
چه عروسی بشه ستایش
ممنون بهمون سر زدی..