پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

اولین گام

1391/3/5 23:17
472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان؛

الان که مینویسم شما در خواب ناز تشریف دارین...این روزا سرم حسابی گرم تدارکات تولدته..

عزیز دلم امروز صبح که با بابایی داشتیم صبحانه میخوردیم شما اولین گام رو به سمت بابا برداشتی و بعد از

اینکه 3 قدم جلو رفتی خودت رو نو بغل بابایی انداختی..ماچماچ

نمیدونی این کارت چقدر ما رو شگفت زده کرد و ما بار دیگر به عظمت و بزرگی خدا پی بردیم..

اولین قدم برداشتنت مبارک باشه نازنینم...مادر بفدای تاتی کردنت..

امیدوارم همیشه محکم و استوار باشی..

خدایا شکرت...ازت بخاطر معجزه زندگیمون ممنونیم..

هنوز موفق نشدم از اولین تاتیت عکس بگیرمزبان

پرنسس ما

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ماما کورش
15 خرداد 91 4:29
سلام عزیزم چه دخمل ناز و قشنگی دارید خداحفظش کنه عزیزم پشت باران جون تاب هستش یا صندلی معمولی من با اجازتون وب باران جون تولینک دوستای ناز کورش گذاشتمخوشحال میشم به ما سر بزنید ممنون


سلام.ممنون عزیزم.نظر لطفتونه..
تاب برقیه گلم..
ممنون از لینکتون.
عمه الهام
16 خرداد 91 13:11
سلام عمه جوني اين اولين پستم تو وبلاگ شماست عمه جوني عاشقتم. دست مامانت درد نكنه كه اين وبلاگ خوشگلو برات درست كرده .


ممنون عمه جون که به وبلاگ من سر زدی..
بوس برای پسرعمه تو راهیم..
شادي
16 خرداد 91 14:13
مباااااركه راه رفتنت باران عزييييزم


ممنون خاله شادی مهربون
الیسا
17 خرداد 91 13:15
مبارکه باران عزیز .... قدمهات همیشه در راه سعادت هر دو دنیات ....


الیسای عزیزم خیلی لطف داری..
هدی مامان مبین
19 خرداد 91 14:12
قدمهات مبارک باران بهاری
استوار و محکم باشی پرنسس نازم
لینکت کردم


خاله هدی ممنون که به ما سر زدی
دلم براتون تنگ شده..
صدف
20 خرداد 91 14:38
راه رفتنت مبارک پرنسس زیبا ، انشالا همیشه محکم و استوار باشی عزیز دلم


ممنون نازنین...
مونایی
22 خرداد 91 22:12
مبارک باشه راه رفتن کوچولوی ناز ...
سپیده
31 خرداد 91 0:23
ماشاالله دخمل کوچولوی قد بلند. انشالله همیشه رو پا باشی


قربونت برم عزیز دلم