پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

خرداد

1391/3/1 11:50
499 بازدید
اشتراک گذاری

عسل خانومم؛

وارد ماه خرداد شدیم..باورم نمیشه که 16 روز دیگه 1 ساله میشی..بعضی وقتا که نگاهت میکنم باورم

نمیشه ما باهم مرحله نوزادی شما رو پشت سر گذاشتیم.

خدا رو شکر میکنم که منو به مرحله مادری رسوند و اجازه داد از این نعمتش سیراب بشم.

ماه خرداد برای خانواده 3 نفره ما یه مفهوم دیگه داره..

ماه تولد بابا و مامان شما؛ماه تولد خودتون؛ماه سالگرد عقد و ازدواج مامان و بابات هم هست

ماه اتفاقات شیرین زندگیمونه..

امیدوارم مثل همه این سالها به شیرینی و خوشی بگذره..آمین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مریناز (مامان نیکا)
4 خرداد 91 1:25
پرنسس باران تولدت پیشاپیش مبارک ...تولد مامان و بابای مهربونت هم مبارک...امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی عزیزم


ممنون خاله مریناز..

از طرف من دوست خوبم نیکا جون رو ببوسید.
صدف
4 خرداد 91 1:34
چقدر جالب که تولداتون و سالگرد ازدواجت تو یه ماهه . مبارک باشه سوسن جون . انشالا همیشه شاد و سرزنده در کنار هم باشین .


قربونت برم صدف عزیزم

ایشالا شما و آقا مهرداد و آراد نازنینمون هم در کنار هم سلامت باشین
الیسا
4 خرداد 91 8:19
این حس لطیف مادریت همیشه برقرار سوسن ...

زندگیتون همشه سبز در کنار هم !


فدات شم الیسای عزیزم.
ایشالا همیشه با شما دوستان عزیز.
شادي
4 خرداد 91 12:25
مبااااااااركه


ممنون خاله شادی

بوس برای بهار جیگر
مامان فاطمه حسنا
6 خرداد 91 1:44
سلام. من هم آمین گوی دعای شما هستم. موفق، شاد و سلامت باشید.


لطف داری دوست مهربونم
ممنون که به وبلاگ دخملی سر میزنین.
بووووس برای حسنا خانومی.
مونایی
6 خرداد 91 13:36
خرداد هایتان مستدام .


ممنونم مونای مهربون..
امیدوارم پسمل کوچولوی خردادی شما هم همیشه زیر سایه تون پاینده باشه.

مامان لاله
9 خرداد 91 17:53
سلام سوسن جون. من مامان آبتین 15 ماهه هستم و ساکن فردیس. الن تو نینی سایت دیدم دنبال آتلیه میگردی.
ببرش دختر گلیتو آتلیه اکسیر. بین فلکه 1 و 2.کارش عالیه. من 2 بار آبتینو بردم اونجا. معرکه اس. راستی به بلاگ منم سر بزن


ممنون لاله عزیزم...حتما میبرمش دوست خوبم..
از اینکه به وب ما سر زدی ممنون...بوس برای آبتین نازنین..
مینا رضایی
11 خرداد 91 11:22
سلام واقعا خسته نباشید به باران عزیز و آقای زمانی تبریک میگم به خاطر داشتن مادر و همسر مهربانی مثل شما


سلام..ممنون خانوم رضایی..
از اینکه به وب دخملی ما سر زدین ازتون متشکریم..