پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

تولد مامان

1393/3/26 11:07
763 بازدید
اشتراک گذاری

باران بهاری من ؛

 

 

امروز تولدم بود.

صبح وقتی از خواب بیدار شدی بهت گفتم امروز تولدمه و شما هم بهم تبریک گفتی : مامان تولدت مبارک.

 خیلی بهم چسبید.

هرچند که اولین نفر خاله نگین بهم تبریک گفت تولدم رو .واقعا ازش ممنونم که به یادم بود.

البته بابا هم شب قبلش بهم تبریک گفته بود.

اینم از کیک هر سال من با نوشته ای که الان نزدیک 12 ساله که روی کیکم می درخشه.

 

 

با وجود شما و عشقتون به کیک تولد ، من دیگه اختیاری برای کیک تولدم ندارم .

دوستت دارم ، پرنسسم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان منا
29 خرداد 93 18:12
عزیزم تولدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارک
مامان ریحانه
5 تیر 93 13:21
تولدتون مبارک متن رو کیکتون خیل یقشنگه
سپیده
7 تیر 93 16:20
بهترین ها رو برایت ارزومندم تولدت مبارک نسیم عزیزم
مهسا
1 مهر 93 12:51
تولدتون مبارک. دختر خوشگل و نانانازی دارید خدا براتون نگهش داره
مامان فرزانه
11 دی 93 15:56
سلام چه دختر ناز نازی داری همیشه سلامت باشه تو جشنواره شرکت کردم میشه لطف کنی بهم رای بدی......عدد 74 رو به 1000891010 بفرست واقعا ممنون از لطفو محبتت خواهش میکنم پشت گوش ننداز یه رای تو میتونه خیلی تاثیر گذار باشه و برا من خیلی مهمه