پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

نه سال

1393/3/19 23:35
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

 

شکوفه ی سیب من ؛

 

امروز نهمین سالگرد ازدواج مامان و بابا بود.

چه خوبه که تو هستی و زندگیمون رو غرق شادی کردی.

امروز خونه مامانی بودیم از صبح با عمه سارا اینا .

وقتی بابا از سر کار اومد اونجا کلی از گل و کیکی که برام گرفته بود ذوق زده شدم.

آخه فکر می کردم بابا این روز رو یادش رفته .

دوستت دارم همسر مهربونم.

 

 

 

 

روز مرد ، من و شما دختر خوبم بابا رو سورپرایز کردیم.

آخه بابا تو این روز تا ظهر سر کار بود .

برای بابا پیراشکی مورد علاقه اش رو درست کردیم.

تو با دستهای کوچولوت خمیر میدادی به من و با همکاری هم تونستیم این روز رو پرخاطره کنیم.

چون روز /در /ستی توی وبلاگت نذاشتم خواستم همینجا از این روز یاد کنم که برات به یادگار بمونه.

 

 

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان منا
29 خرداد 93 18:11
عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک ایشالله 3 تایی همیشه در کنار هم شاد باشید