پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

دیدار با آراز خان در تبریز

1392/7/2 2:09
604 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم ؛

 

این بار که تبریز رفتیم موفق شدیم آراز جون و مامان مهربونش رو ببینیم که حسابی شرمنده امون کردند...

آراز و مامانش از دوستان نی نی سایتی من و شما هستند که از دوران بارداری باهم دوست هستیم

و خیلی دلمون میخواست همدیگه رو ببینیم و اینبار برنامه امون جور شد و افتخار دیدنشون نصیبمون شد.

این ملاقات برای من و شما خیلی دلچسب بود و با آراز حسابی دوست شدین

و دست تو دست هم بودین همه جا.

و موقع خداحافظی کلی گریه کردی و دلم رو سوزوندی...

چون اون روز روز دختر بود آراز جون به شما یه عروسک هدیه داد و کلی شرمنده امون کرد...

دست آراز جون و خاله زاهده درد نکنه...

 

عکسهای قشنگتون رو در ادامه ی مطلب میذارم.

 

 

 

 

همشهری مهربون و خوش قد و بالای من ؛ آراز خان ؛

 

 

باران و آراز

این عروسک خوشگلی که دست آراز جونه هدیه اش به باران هستش...

دستت درد نکنه آراز گلی.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان مریم
2 مهر 92 14:14
به به چه دوست خوش تیپی مبارکت باشه عروسک خوشگلت پرنسس خانوم

ممنونم خاله مهربونم... یه بوس گنده برای مهتاب نفس.
مامان بهادر
2 مهر 92 18:27
ای جانم من فدای این دو فرشته خوشتیپ و عزیز بشم

قربونت برم سپیده جون...خیلی عزیزی ببوس بهادر خوش خنده رو.
مامان الیانا
2 مهر 92 21:50
به به همیشه به سفر و دیدار دوستان بوس به روی بارانم و به امید دیدار شما

قربونت برم آزاده جون مهربونم...ببوس الیانای خوشگلم رو. به امید دیدار دوست خوبم
فرزانه مامان ستايش
3 مهر 92 1:11
خدا حفظشون كنه .
ديدار دوستان خوب وبلاگي هميشه لذت بخشه

ممنونم دوست مهربون...واقعا همینطوره.ممنون که به ما سر زدین...ببوسید ستایش خوشگل رو
ملیحه مامان پریا
3 مهر 92 20:52
سوسن چان با عرض معذرت که پیامهای که واسه وبااگ پریا گذاشته بودی چون با موبایل میخوندم چون صفحه موبایلم کوچیکه تایید میخواستم بکنم اشتباها حذف شد گفتم بیام ازت عذر خواهی کنم و تشکر بابت لاطفت که به ما سر میزنی

خواهش می کنم ملیحه جون...بازم میام نظر میذارم...ببوس پریا گلی رو...
هانیه
4 مهر 92 10:52
چه حس خوبی داره دیدن این گلهای بهاری کنار هم
خدا حفظشون کنه ایشالا قسمت بشه منم ببینمشون

انشالله...منکه کم سعادت بودم...انشالله این بار همدیگه رو ببینیم
شهرزاد مامان نگار
6 مهر 92 22:58


ممنون که به ما سر زدین....دوستتون داریم
سارا مامانی شیدا
8 مهر 92 10:50
وای چقدر خوبه که این دوستای مجازی واقعی میشن
خدا هر 2 تا گل رو در پناه خودش داشته باشه

ممنونم سارا جان...دلم برای شیدا تنگ شده...ببوسش
فرزانه مامان ستايش
9 مهر 92 12:24
از ديدن عكسها خوشگل باران جون سير نميشم .خدا حفظش كنه

ممنونم فرزانه جون مهربون...نظرت توی وب باران برام دلگرمیه...حس خوبی بهم دست میدهبوس برای ستایش .
فرناز مامان ایلیا
10 مهر 92 3:57
ماشاالله از خونه ی هدی جون که پرنسستو دیدم کلی خانووم تر شده...بوووس

قربونت برم فرناز جون...نظر لطفته...کلی دلم برای خودت و ایلیا تنگ شده...با هدی هماهمنگ کنین بیایید خونه امون...خوشحال میشیم...ببوس پسر آقا منشت رو
مامان آراز
13 مهر 92 16:40
قربون مهمون خوش خنده خودم

ممنونم زاهده جون مهربونم....با زحمتای ما؟انشالله بیایید اینوری جبران کنیم.ببوس آراز خان مهربونت رو
منا(مامان کورش)
16 مهر 92 17:34
سلام باران جونم روز کودک بهت تبریک میگممممممممم

ممنونم خاله جون مهربونم...دوستتون دارم
هدی مامان مبین
22 مهر 92 13:10
چه دیدار شیرینی دوتا خردادی مهربون و خوش خنده و خوش تیپ پرنسس و پهلوون جون دلمید
صدف
23 مهر 92 23:38
الهی فدای هردوتون بشــــــــــــــــــــم عشقای مـــــــن به به چه دیدار خوبی . جای من پیشتون خالی