پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

تولد مامان

1392/3/26 18:29
522 بازدید
اشتراک گذاری


 

باران جون من ؛

 

خرداد برای ما ماه پر خاطره ای هست.

من و شما و بابا هر سه خردادی هستیم .

امروز روز تولدمه و من خوشحالم از اینکه از صبح هی تولدم رو تبریک میگی.

فدات شم مامانی.

دوستت دارم.

مطمئنم که بابا از سر کار با یه کیک برمیگرده و از سال 80 ، هر سال ، نوشته ی

روی کیک همون یه جمله اس.

فردا عکس شما رو با کیک مامان حتما میذارم.

 

پ.ن :

 

اینم از عکس کیک تولد مامان :

 

 

پرنسس دوست داشتنی من :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

سپیده
27 خرداد 92 1:23
مامانی باران تولدتون مبارک .یاد تولد سال 1381 بخیرسوپرایز مریم و لحظه لحظه ی اون روزها.

ممنونم عزیزم...واااااای یادش بخیر.
عجب روزی بود.ببوس گلهای نازم رو
مامان مریم
28 خرداد 92 17:13
تولدت مبارک سوسن عزیز...چه پیشگویی قشنگی

قربونت برم مریم جون.
از سال اول همینجوری بوده...دیگه پیشگویی حساب نمیشه
مامی سایان
30 خرداد 92 17:39
تولدت مبارک دوست خوبمممم البته با تاخیییییر

فداااااااااااااااات دوست مهربونم.
برای سایان عسلی.
مهتــــ❤ـــــاب مامان یلـــ❤ــــدا
1 تیر 92 17:03
تولدت مباااااارررررررررررک

خانومی سال پیش اومدین و به وبلاگ نی نیم که تو راه بود لطف کردین و سر زدین وتو شادیم سهیم شدین
حالا بیاین و در مورد کوچولوم نظر بدین

الهی فداش بشم.قدمش مبارک باشه.
چشم...با کمال میل عزیزم
مامان آراز
2 تیر 92 12:40
چه جالب تولد هر سه خرداد سالگردتون هم خرداد

چه ماه قشنگی

تفلودت موباااااااااااارک

ممنون دوست نازنینم
حامی
6 تیر 92 23:02
خاله جون تولدت مبارک ممنون که اومدی پیشم منم لینکتون کردم... باران جون دوست خوبم شده

ممنونم حامی کوچولو.منم لینکتون کردم عزیزم.
من و باران خیلی دوستت داریم حامی جونم
صدف
7 تیر 92 0:53
سوســـــــــــــــــــن عزیزم مبارک باشه ، واقعا که تک ستاره ای وووووووووووووووووووس

ممنون......شرمنده ام می کن خواهر مهربونم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
7 تیر 92 18:05
دوست خوبم تولدت مبارک بابهترین آرزوها
همیشه شادوسلامت وخوشبخت باشیدخانواده خوب خردادی

ممنونم آنا جون ...همچنین شما عزیزم
مامان فاطمه و ترنم کوچولو
8 تیر 92 7:32
سلام باران جون
من ترنم هستم خوشحال میشم با شما دوست بشم اینم ادرس وبم بهم سر بزن و اگه موافق بودی بگو نبادل لینک کنیم
taranomtorkashvand.niniweblog.com


مامان لاله
8 تیر 92 14:01
تولدت میارک سوسن عزیزم.با یه دنیا آرزوی خوب برای تو.

فدای تو عزیزم
الهه مامان گلسا
10 تیر 92 15:40
سوسن جون ببخش که دیر سر زدم و نتونستم به موقع تبریک بگم
تولد مبارک تک ستاره

فدااااااااااااااااااات
سارا مامانی شیدا
13 تیر 92 16:50
بازم با تاخیر تولدت مبارک خانم خانوما ایشااله 120 ساله بشی
جمله روی کیک فوق العاده است

فدات سارا جان...لطف داری
هدی مامان مبین
14 تیر 92 11:14
یعنی همه چیز یه طرف...
اون جمله ی روی کیک یه طرف...
واقعا هم تک ستاره ای
فدای دخمل نازت


مونایی
15 تیر 92 15:07
چه عاشقانه ی قشنگی...
هر سال همین یه جمله .

عشقتون مانا...

ممنونم عزیزم...همچنین برای خودت و آقا بهزاد..
عزیزمی مونا جونی
شادی
26 تیر 92 18:54
سوسن شرمنده ی مهربونی هاتم .
چرا من روز تولدت رو یادم نبود ؟!

تبریکم رو با تاخیر بپذیر عزیزم

متشکرم دوست مهربونم...ببوس بهارکم رو
آتنا مامان روشا یدونه
10 شهریور 92 17:13
سوسن جون تولدتون با هزاران آرزوی خوب و سلامتی و خوشبختی مبارک باشه در کنار همسر و دختر نانازی خردادیتون همیشه شاد باشید