پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

عکسهای آتلیه ی 2 سالگی

1392/3/20 16:04
2,011 بازدید
اشتراک گذاری

 

ناز دار مامان ،

 

قبل از تولدت یه روز باهم رفتیم آتلیه.

اولش اصلا همکاری نکردی ولی بعدش به هوای شکلاتهایی که آقای ملوکی بهت وعده میداد

خیلی همکاری خوبی کردی و اون روز پرخاطره رو برامون رقم زدی.

 

اینم شما و چند تا از عکسهای اون روز شما که تو آتلیه ی باراد گرفته شده :

 

 

بقیه ی عکسها در ادامه ی مطلب :

 

 

 

 

 

باران

 

پرنسس من

 

باران خوشگل من

 

فدای ژستت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامی سایان
20 خرداد 92 16:46
عززززززززیزم عکسات فوق العاده قشنگ شده اااااااای جووونم به این پرنسس دوست داشتنی و خوشتیییپ میبوسمت عشقممممم

ممنون خاله سمیرا
مامان مریم
20 خرداد 92 17:52
عالی شده عکسا و فیگورات عزیزم...میبوسمت

ممنونم خاله جون
قالب و تقویم کودکانه
21 خرداد 92 10:02
طراحی اختصاصی قالب وبلاگ با عکس نی نی شما با ارزان ترین قیمت و زیباترین طراحی نسبت یه باقی طراحان قالب وبلاگ های زیر از نمونه کار های ما می باشند http://vaniarashidi.niniweblog.com http://mounes_vahid.niniweblog.com با سفارش از اشانتیون بهره مند شوید
عمه الهام
21 خرداد 92 15:12
آخه عمه جون چقدر تو قشنگ و شیرینی عاشقتتتتتممممممممم

منم عاشق عمه جونمم.
مریم مامان ستایش
22 خرداد 92 2:25
ماشالله عزیز دلم چقد خانوم شدی..خیلی عکسات ماه شدن..بیام بخلمت!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله خاله...قابل شما رو ندارم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 خرداد 92 17:51
عزیییزم چه عکسای خوشگلی واقعامثل پرنسساشدی مبارک باشه گلم توی ویترین میدرخشی

بله خاله جون.
چند روزیه تو ویترینم:d
مامان محمد پوریا
23 خرداد 92 12:33
تولدت مبارک در ضمن عکسهاتم خیلی قشنگن


لطف دارین مامان پوریا جان.
ممنون که بهمون سر زدین
مامان لاله
25 خرداد 92 0:45
عکس آخر معرکه ست.

فدات لاله جون.همیشه لطف داری بهمون.
ببوس آبتین جونی رو
هاله
26 خرداد 92 9:45
چه خوب همکاری کرده و ژست گرفته آفرین به این پرنسس زیبا
عکساش خیلی نازن

متشکرم دوست جونم.اولش که کلی مچلمون کرد ولی بالاخره یخش وا شد و به هوای شکلات همکاری کرد
آتنا مامان روشا یدونه
26 خرداد 92 14:22
تولدت مبارک عزیزم . همه عکسهات خوشگل شدن ولی من بیشتر از عکس آخری خوشم اومد . بوووووووووووووووس

قربونت برم.اتفاقا من و باباش هم از اون آخری بیشتر خوشمون میاد.
هم سلیقه ایم
مامان اریانا
26 خرداد 92 21:56
سلام .دختر نازی دارین.عکساشم خیلی قشنگه .دختر منم اریانا 2سالشه .خوشحال میشیم به ما سر بزنین .

ممنونم دوست عزیز.
به روی چشم.ببوسید آریانای عزیز رو.
شقایق
28 خرداد 92 17:26
جانم با این ناز و ادات

ممنونم خاله جون.از اینکه به وبلاگم سر زدین ممنون.
الي
5 تیر 92 9:18
خوشگل خانم تولدت مبارك باشه
عكسهات هم خيلي ناز شده
خدا حفظت كنه گلم

ممنونم الی عزیزم.دلم برات تنگ شده بود.
ببوس ویانای نازم رو.
صدف
7 تیر 92 0:49
وااااااااااااااااااای چه عکسای قشنگی سوسن ، عالی بودن عالــــــــــــــــی . ای من فدای این پرنسس نـــــــاز بشم که تو همه عکسا و فیگورا تکه به خدا تــــــــــــک

فدات صدف جونمخیلی به باران لطف داری.
ببوس آراد شیرینم رو.
مریناز (مامان نیکا)
12 تیر 92 1:54
من فدااااای این ژست های عروسکیت بشم ، خیلی عکس ها عاااااااالی شده سوسن جون ، سوسن ِ عزیزم ، یه اعتراف میکنم ، این عکس آخر رو که میبینم یه خانوم دانشجوی خیلی خوشکل و با شخصیت رو تجسم میکنم که هزااااار بار قربونش بشم ، ببوسش

چقدر قشنگ توصیف کردی...ممنونم دوست خوبم..
انشالله که همونجوری بشه
سارا مامانی شیدا
13 تیر 92 16:45
خیلی قشنگن آفرین باران خانم که خوب همکاری کردی

شکر خدا خوب پیش رفت همه چی...ممنونم عزیزم.
برای شیدا و مامانش.
هدی مامان مبین
14 تیر 92 11:12
پرنسس...تو ماهی..ماه تر از ماهی..با پرستیژ...
عکسات ماه شدن...من عاشق این اولی و اخری شدم....اصلا همشونو دوست داشتممممم چون تو توی اونایی...قربون نگاه خاص ات برم من.
و البته مامان خوش سلیقه ات که سلیقه اش حرف نداره...
دلم برات تنگ شد...خیلی

چوبکاریم نکن هدی جون...لطفت به ما خیلی زیاده..
مونایی
15 تیر 92 15:13
عاشق عکس اخرشم .

الهه مامان گلسا
24 تیر 92 3:58
سوسن جون فکر کنم نظرات قبلیم ثبت نشده
یه بار دیگه میگم
یعنی تا بحال عکسای به این زیبایی از هیچ بچه ای ندیده بودم
هزار ماشالا بهش
خودش که خوشکل و ماااااااااااه
ژستاشم که فوق العاده
یه دختر تمام و کماله بارانت
ببوسش از طرف من
خیلی می خوامش

من فداااااااااااای تو الهه جونی...ببوس ملوس خانومم رو
شادی
26 تیر 92 18:57
چه عکسای قشنگی ...
چه دختر ملوسی ...

یعنی من هلاااااک میشم تو این مدلی میشنی باران .
فدااااات بشم

ممنونم خاله شادی....خدا نکنه...