پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

کوچولوی با ادب

1392/1/15 10:43
409 بازدید
اشتراک گذاری

 

نوبهار من ؛

توی ایام عید و دید و بازدیدهای نوروز خیلی نگران شما و شیطنتهای کودکانه ات بودم..

بالاخره هنوز یه کوچولوی کنجکاو هستی و نمیشه ازت زیاد انتظار داشت...

ولی خدا رو شکر عالی بودی و ما مثل همیشه به داشتنت افتخار می کنیم...

نمونه اش اون شبی بود که دایی علی اینا مهمونمون بودن و شما واقعا بی نظیر بودی...

همه اش خودت رو سرگرم میکردی و واقعا درک میکردی که مامان کار داره...

وقتی دیدم سر و صدات نمیاد اومدم و با تعجب دیدم آروم رو صندلیت خوابیدی..

قربون دختر مظلومم برم من :

باران در خواب ناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

صدف
19 فروردین 92 23:51
آخــــــــــــــــــــــــــی ، الهی قربونت برم خانم فهمیده


شادی
20 فروردین 92 13:05
وای که تو چقدر دوست داشتنی هستی باران .

عکست اوج آرامشه .
من فدای اون صورت معصوم و پاک ات ...
فدای دستای کوچولوت .
فدای موهای مثل حریرت .

سوسن عاشق عکسش شدم .
ببوسش تو رو خدا .

قربونت برم خوب من.
لطف داری
مریم مامان ستایش
21 فروردین 92 19:11
الهی قربون فهم و شعورت بشم من خاله..خدا دلم کباب شد واسش که مظلومانه خوابیده..درست مثل ستایش من ..خیلی فهمیدس..

ممنونم عزیزم.
ستایش معلومه که باید فهمیده باشه...به مامانش رفته خب:x
سارا مامانی شیدا
24 فروردین 92 11:05
آفرین صد آفرین دختر خوب و نازنین مامانی براش اسپند دود کنید

ممنون خاله جونم...
هدی مامان مبین
27 فروردین 92 16:27
بازان همیشه خانومی....عاشقتم...پرنسس مودب


ممنونم خاله هدی..منم عاشق شماااام خاله جونم...