پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

جشن تولد 1 سالگی

1391/3/21 1:02
9,987 بازدید
اشتراک گذاری

پرنسس زیبای ما؛

5شنبه شب جشن تولد 1 سالگی شما رو تقریبا مختصر جشن گرفتیم..

یه کوچولو بد اخلاق بودی ولی کلا دخمل خوبی بودی و باهامون همکاری کردی..

یه سری از عکسای جشن تولدت رو اینجا برات میذارم تا یادگار بمونه برات..

دوستت داریم...

پرنسس 1 ساله و بابایی

 

باران 1 ساله ما

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب:)))))

تزئینات:

ریسه هپی و ساعت تولد:

تزئیینات

یه سری از عکسهای آتلیه:

تزیینات

اولین لباسهای دخملی :

تزئیینات تولد

عکسهای پرنسس از 1 تا 11 ماهگی:

عکسها

گیفت برای مهمانها:شاسی عکسای پرنسس بهمراه بره ناقلا :)))

گیفت

کیک:

کیک

میز تنقلات:

میز شام:

میز غذا

میز شام

شام

و این هم از پرنسس 1 ساله ما:

باران

 

باران 1 ساله

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

هدی مامان مبین
21 خرداد 91 14:37
به به چه بارانی...
پرنسس زیبا تولدت مبارک
سفید برفی خاله...همه چیز عالی و شیک مثل خودت...
مبارکه...
خسته نباشی سوسن عزیز
ببوس روی ماهشو ایشالا عروسیش


قربونت برم هدی جون..

ممنون از محبتت خانومی.
عمه الهام
21 خرداد 91 18:03
الهي عمه فدات شه آخه اينقدر آدم خانوم و خوشگل ميشه دوسسسسستتت دارم.


مرسی عمه جونی..

خوفی عمه جونم؟سری به ما نمیزنی ...
الیسا
22 خرداد 91 12:30
چه تولد زیبایی ... چه دختر زیبایی ... چه مامان هنرمندی ...

سوسن جون خسته نباشی ... تولد باران هم هزار بار مبارک .... الهی 100 ساله بشه ... ان شاءاله جشن عروسیش زیر سایتون !

ببوس این باران الهی رو ....


ممنون الیسا جونی..

منم محمدصادق نازم رو میبوسم..
مینا رضایی
22 خرداد 91 12:47
سلام به مامان باران جان خیلی خیلی خسته نباشید .
باران عزیزم به شما هم تبریک میگم که یکساله شدی امیدوارم همیشه شاد و خندان کنار پدر مادرت باشی و بهترین هارو برات آرزو میکنم


سلام خانوم رضایی..خیلی لطف دارین..

ممنونیم که به ما سرمیزنین..
مونایی
22 خرداد 91 22:14
مبارک باشه تولد پرنسس کوچولوی ناز و سفیدت .


متشکرم دوست خوبم..

بوس برای بهراد گلی..
مامان جون
22 خرداد 91 22:45
باران من یک دونه ای خیلی ماهی الهی تولد 120 سالگیتو با نوه هات جشن بگیری مامان جون فدات.


سلام مامان جونم..

ممنونم...ایشالا همیشه در کنار شما..
سارا مامان رادین
23 خرداد 91 13:53
واقعا خوش بحالت پرنسس خانوم با این مامانه هنرمند
همه چی عالی و در نهایته سلیقه

من عاشقه کلات شدم خاله جون
درضمن چقدر خانوم بودی تو جشنت

منم دلم دخمل میخاد به نازی و خانومیه شما


قربونت برم سارا جون...لطف داری عزیزم..
از طرف من رادین پسری رو بچلون...قربون اون لباش
شیوا
23 خرداد 91 14:24
تولدت مبارک پرنسس خوشگل...
مامانش کجای این گل دختر بد اخلاقه؟؟؟؟//


خاله جونم آخه همه اش میخواستن من نانای کنم خب..

نانای که نمیکردم میگفتن بداخلاق شدی..همکاری نمیکنی)
صدف
24 خرداد 91 0:48
سوسن جون واقعا خسته نباشی . همه چیز بسیار زیبا و عالی بوده .
پرنسس زیبا تولدت مبارک باشه چه لباس خوشملی پوشیدی عزیزم


ممنونم صدف مهربون..
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 3:01
پرنسس زیبا تولد 1 سالگیت مبارک.واقعا صفت پرنسس برازندته عزیزم.بوووسسس.ممنونم که به وبلاگ دخملم اومدی سوسن جون.منم با اجازت لینکت میکنم عزیزم


خواهش میکنم مریم جون...

بابت لینک ممنون...
شادي
25 خرداد 91 3:06
به به...
افرين به تو سوسن.
خيلي خوبه همه چي...
خسته نباشي


شادی جونم دلم برای خودت و بهار خوشگله خیلی تنگ شده..
خیلی کم پیدایی..
لطف داری گلم...ایشالا تولد 1 سالگی بهار جونمممم..
maman elyana
27 خرداد 91 17:32
elahi ghorboonet beram man azizam barane nazaninam********** elahi zende bashi o hamishe salamat.ghorboone oon shekle mahet o mehraboonet


قربونت برم من خانومی..
آزاده عزیزم ممنون که به ما سر زدی..
الیانای نازم رو میبوسم
سپیده
31 خرداد 91 0:18
سلام پرنسس ناز نازی وجشن تولدت هم مثل خودت عالیه.هستی جونم بهت تبریک میگه.


ممنون خاله مهربونم..

بوس برای هستی خوشگله..
مامان کورش
4 تیر 91 3:59
سلام عزیزم با تاخیر تولدت مبارک باران جان تولد 120 سالگیت بگیری هزارتا ببببووووسسس دست مامان گلت درد نکن با این تولد زیبایی که گرفته


ممنون مونا جون..
بوس برای کورش نازنین
عمه سارا
13 تیر 91 0:34
تولدت مبارکککککککک عسلکم عمه عاشقته


ممنونم عمه جونی...عمو حمید خوفه؟
مامان لاله
13 تیر 91 10:59
سلام به سوسن عزیز! تولد باران جونم مبارک!
ایشالا 100 ساله بشه. خسته هم نباشی.
عکسهای آتلیه اش هم خیلی قشنگ شده بود.
منتظرت هستم که بازم به وبلاگ ما سر بزنی.راستی ماهردومون فردیسیما. میتونیم بیشتر باهم دوست باشیم


سلام به روی ماهت عزیزم..
به روی چشم...لطف داری خانومی..
زهرا
14 تیر 91 11:38
باران جون تولدت مبارک به اندازه همه ستاره های آسمون دوست دارم


سمانه (مامی آرشام)
25 مرداد 91 16:21
ماشالله به دخملی
ان شالله 120 ساله بشه
عزیزمبه ما هم سر بزن
خانومی یک سوال کیکش را کجا سفارش دادین و چند کیلو وقیمتش چند شد برات


ممنونم سمانه جان...
تو وب آرشام جون حوابتو دادم خانومی...
سپیده
16 شهریور 91 16:16
سلام. شما یک پیام خصوصی دارید.

سپیده
3 خرداد 93 1:21
سلام خانم. شرمنده دیر شد. تولد 1 سالگی رو ثبت کردم. یلدا رو هم ثبت می کنم ولی تولد 2 سالگی رو پیدا نکردم.