پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

بوی عیدی،بوی توت،بوی کاغذ رنگی؛

1391/1/1 12:41
503 بازدید
اشتراک گذاری

بوی عیدی ،بوی توت،بوی کاغذ رنگی؛

بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو؛

بوی یاس جا نماز ترمه ی مادربزرگ؛

با اینا زمستونو سر می کنم؛

با اینا خستگیمو در می کنم؛

وحشت کم شدن سکه ی عیدی از شمردن زیاد؛

بوی اسکناس تا نخورده ی لای کتاب؛

با اینا رمستونو سر می کنم؛

با اینا خستگیمو در می کنم؛

فکر قاشق زدن یه دختر چادرسیا؛

شوق یک خیز بلند از روی بته های نور؛

برق کفش جفت شده تو گنجه ها؛

با اینا زمستونو سر میکنم؛

با اینا خستگیمو در میکنم؛

عشق یک ستاره ساختن با دولک؛

ترس ناتموم گذاشتن جریمه های عید مدرسه؛

بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب؛

با اینا زمستونو سر میکنم؛

با اینا خستگیمو در میکنم؛

بوی باغچه،بوی حوض،عطر خوب نذری؛

شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن؛

توی جوی لاجوردی هوس یه آب تنی؛

با اینا زمستونو سر می کنم؛

با اینا خستگیمو در می کنم؛

 

نوروز ایرانی؛عید زنده شدن طبیعت؛بر همه ی ایرانیان نیک سرشت مبارک.هوراهورا

باران بهاری بر سفره هفت سین؛

اولین بهارت مبارک عزیزترینم...

بهاری من

فردا میریم تبریز نازنینم؛

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

الیسا
4 خرداد 91 8:14
اولین نوروزت مبارک .... هر روزت بهاری باران نازنین !


برای شما هم مبارک باشه خاله جون..