پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

واکسن 6 ماهگی و اولین دندان

1389/9/25 11:28
649 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یه دونه مامان و بابا ؛

6 ماهگیت مبارک...

راستی آمار قد و وزنت رو علاوه بر دکترت خودم توی اطلاعات نی نی سایت ثبتشون کردم..

خدا رو شکر میکنم که همه چیت نرماله عشق مامان...

ایندفعه برای و اکسنت کلی تب کردی و من و بابایی از این موضوع خیلی ناراحت شدیم...

آب شدی مامان...اون لپای خوشگلتم آب شده...

مخصوصا که اولین دندونت رو در 6 ماه و 6 روزگی در آوردی و ما فهمیدیم که این تبهای چند روزه ات مال

دندونت بوده عسلم...

قربون اون مروارید توی دهنت بشم من ...عاشقشم...

میبوسمت عزیزترینم...مبارکت باشه

باران

 

باران مامان

 

6 ماهه حسینی

 

یه عکس از شما تو محرم امسال میذارم که شما دقیقا هم سن علی اصغر امام حسین بودی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مهتاب
29 اردیبهشت 91 16:43
چه دخمل نازیییییییییییییییییییی شش ماهگیش مبارک
الیسا
4 خرداد 91 8:10
محمدصادقم تو این مراسم شرکت کرد ... اونم 6 ماهه بود !


فدای محمد صادق بشه خاله اش..

انشالله همیشه حسین وار و زینب وار باشن.