پرنسس بارانپرنسس باران، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس باران ؛ هدیه ی پر شکوه خداوند ؛

باران و مهدکودک

1393/2/17 10:14
704 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه ی مامان ؛

بالاخره یه استقلال دیگه پیدا کردی و راهی مهد شدی ...

از روز 9 اردیبشت شما قدمهای خوشگلت رو گذاشتی توی مهد و من رو با استقلال بی نظیرت شگفت زده کردی ... چقدر خوشحالی و هر روز با ذوق و شوق وصف ناپذیری میری مهد و همبازی بچه ها میشی و فعلا فقط بازی و بازی و بازی . فکر می کنی همه اش باید بازی کنی اونجا و وقتی هم که میام دنبالت بازم به دلت نیست که برگردی و وقتی وارد خونه میشی از خستگی بیهوش میشی.امیدوارم زود زود وارد مراحل یادگیری بشی ...

دوستت دارم دختر نازم ... وقتی نیستی خونه بی تو و بدون صدات هیچ صفایی نداره ...

اینم از روز اول مهد رفتنت :

 

اینم از لوازمت که تحویل مهد دادم:

این عکس هم مربوط به شب قبلشه که برای خرید لوازمت میرفتیم ... خسته بودی ولی کلی ذوق داشتی و

اونجا حسابی خواب از سرت پرید :

موفق باشی عزیز دلم ...

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان محمدحسین
20 اردیبهشت 93 0:15
به به ... چند تا پُست جدید.... آفرین به گل دخملی که اینقده مهد رو دوست داره ... موفق باشی عزیزم...
مامان بهادر
21 اردیبهشت 93 17:09
پرنسس باران دل منو با اون موهای بافتت بردی فدات بشم خانومی
مامان مریم
25 اردیبهشت 93 8:39
خیلی مبارکه پرنسس خانوم... خداروشکر که مهدو دوس داری خیلی عالیه امیدوارم همیشه مستقل و موفق باشی
آرمیتا پری کوچک دریا
17 خرداد 93 8:36
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.
tina
27 خرداد 93 17:28
قربونت برم خوشگل من من دیشب باران رو دیدم ولی منو نشناخت قربونش برم من
مامان پرنسس باران
پاسخ
قربونت برم تینا جونی.باران که شما رو شناخت دیشب منتها حواسش به شیطنت و بازی بود.